טיפים לבחירת קוסמטיקאית

1.  לפנות לקוסמטיקאית בעקבות המלצה ממישהי שאת סומכת עליה. התבונני בעור הפנים שלה, האם הוא נראה טוב בעינייך? העלי את השאלות החשובות בפניה ואל תהססי.

 

2.  וותק וניסיון הם פרמטרים מכריעים בכל הנוגע לתחום הקוסמטיקה. מכשור ותכשירים טובים ככל שיהיו לא יתרמו דבר באם השימוש בהם לא יהיה בצורה המקצועית והנכונה. קוסמטיקאית בעלת ניסיון יכולה לעשות שילובים נכונים בין התכשירים השונים ולהגיע לתוצאות טובות באמת.

 

3.   תעודות, השתלמויות והסמכות. עם כניסתך למכון הקוסמטיקה שימי לב לתעודות התלויות על הקיר, אל תתביישי אפילו לשאול את הקוסמטיקאית, היכן רכשה את ההסמכה ומתי, האם היא יוצאת להשתלמויות? מידע זה מעיד על קוסמטיקאית שלא נחה על שמריה ומקפידה להתעדכן וללמוד כל הזמן. קוסמטיקאית מקצועית, תתגאה ותשמח להגיב על השאלה.

 

4.  שימוש במכשור ותכשירים של מותגים מוכרים. כחלק מתהליך בחירת הקוסמטיקאית יש לעשות ברור בנוגע לחברות נחשבות בתחום. ניתן לעשות ברור זה ברשת האינטרנט או דרך חברות ומשפחה.  קוסמטיקאית טובה היא קוסמטיקאית אשר עושה שימוש בתכשירים ומכשור של חברות מובילות ומוכרות עם תוצאות מוכחות המבוססות על מחקר ופיתוח.

 

5. אסתטיקה. בשלב הטיפול עצמו, שימי לב לאסתטיקה של המקום, האם הקוסמטיקאית דואגת לרחוץ ידיים לפני הטיפול, האם היא לבושה בחלוק, האם הסדין של המיטה והמגבת המונחת עליה נקיים וכיצד נראית סביבת העבודה באופן כללי? עמידה בתנאים אלה מעידה על דיוק בפרטים הקטנים ועל מקצועיות.

 

6. המחיר קובע את טיב הטיפול. מחיר ממוצע לטיפול פנים נע בין 250-500 ₪, וזאת בהתאם למורכבותו וגיל המטופלת. קוסמטיקאית המציעה טיפולי פנים במחיר נמוך מידי קרוב לוודאי שעושה שימוש בתכשירים זולים ובהתאם לכך התוצאה. יכול להיות שהיא תהיה נעימה, מסורה ואדיבה, אך הפרמטרים הללו אינם מספקים תוצאה מושלמת.

 

7. מגוון טיפולים. חשוב לזכור שלא מדובר בשטאנץ! לכל אחת סוג עור שונה, תופעות עור שונות ובהתאם לכך אופי הטיפול חייב להיות שונה. חשוב שלקוסמטיקאית יהיה ידע במגוון תופעות עור החל מטיפול לניקוי פנים ועד לטיפול מקצועי באקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג' ועוד.

 

8. עבודה עם רופאים מומחים. כיום, קוסמטיקאיות פרא רפואיות מקצועיות עושות שימוש בתכשירים פעילים ואפקטיביים, אך עדיין ישנם בעיות שהקוסמטיקה לא מספקת להם מענה. חשוב שהקוסמטיקאית שלך תהיה אמינה ותדע להפנות אותך במידת הצורך לרופאים מומחים לטיפול בבעיה.

 

9. אמינות, יחס אישי וזמינות. רובנו, כנשים שמות עצמינו בסדר עדיפות אחרון ובדיוק ברגע שמתחשק או שהתפנה זמן, הקוסמטיקאית מסבירה לך שתוכל לקבל אותך רק בעוד חודש או שבועיים. חשוב לבחור בקוסמטיקאית שתהיה זמינה וגמישה.

 

10. גישה נוחה, חנייה ואווירה.  חלק מהכייף וההנאה בטיפול פנים הוא האווירה במכון הקוסמטיקה והדרך אליו. במידה ואת יודעת שעלייך "לבזבז" חצי שעה בלמצוא חנייה ולהיכנס עצבנית ועייפה לטיפול,זה בהחלט יכול להרוס את החוויה. קוסמטיקאית טובה צריכה לחשוב על הפרטים הקטנים החל מדאגה לחנייה ועד לאווירה נעימה מרגיעה ומזמינה במקום.

 

אז עכשיו תנוחי, תשתי קפה והיכנסי להתפנק…

הוסף תגובה