טיפים לבניית בריכות שחייה ביתיות

 

אם אתם מתעתדים לבנות בריכת שחייה ביתית, המאמר הזה הוא עבורכם. כאן תמצאו מספר טיפים שכדאי שינחו אתכם בבחירת החברה שתבצע בפועל את הבנייה ויספרו לכם את הדברים שאליהם חשוב לשים לב כשבונים בריכת שחייה פרטית.

ואלה הם:

  • בחירה נכונה של חברה – לפני בניית בריכות שחייה ביתיות, חשוב מאוד לבחור חברה המתמחה בבניית בריכות שחייה בצורה נכונה. חברה כזאת תהיה חברה שקיבלתם עליה המלצות, שראיתם עבודות שביצעה ואהבתם את הגימורים ואת הסגנון, חברה שמספקת לכם אחריות מלאה על החומרים ועל העבודה וחברה שמחויבת לעמידה מדויקת בלוחות הזמנים – כי גם הזמן שלכם יקר.

 

  • חומרי הגלם – נכון שכאשר בוחרים חברה שסומכים עליה ושמתמחה בתחום של בניית בריכות ביתיות, רוב הסיכויים הם שהיא עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים, אבל כדאי מאוד שתבדקו את זה בעצמכם גם כדי להיות בטוחים, וגם כי לקוחות מעורבים בדרך כלל מקבלים את מה שהם רוצים.

 

  • בריכה שקועה – מומלץ מאוד לבחור לבנות בריכה ביתית שקועה באדמה ולא מורמת מעליה. זאת בעיקר מתוך שיקולים עיצוביים, שכן כאשר בונים בריכה מורמת קשה יותר למצוא אריחי ריצוף שתואמים את אריחי הדפנות, מה גם שבעיני רוב האנשים בריכה ביתית שקועה נראית יפה יותר.

 

  • בטיחות, בטיחות, בטיחות – חשוב מאוד לשמור על כל כללי הבטיחות הן בעת בניית בריכות שחייה ביתיות והן בעת השימוש בהן. לכן, חשוב מאוד שהבנייה תתבצע כשאין איש באזור מלבד אנשי המקצוע עצמם, ובמיוחד לא ילדים שיכולים לסכן את עצמם בלי להיות מודעים לכך בכלל.

 

  • כיסוי מתאים – הן בגלל שיקולי בטיחות והן בגלל שיקולי עיצוב, חשוב מאוד לכסות כל בריכה ביתית בכיסוי מתאים. יש היום הרבה מאוד סוגים של כיסויים, החל מכיסויי ברזנט בגודל הרצוי, דרך כיסויים העשויים מדקים ומהווים ממש מכסה של הבריכה וכלה בכיסויים חשמליים, שמותאמים בצורה מדויקת לגודל הבריכה.

 

  • טיפ נוסף עבור המשפחות עם הילדים הקטנים – אף פעם אל תתנו לילד להסתובב לבד בחוץ כשיש לכם בריכה פרטית, ולא משנה אם גידרתם אותה בצורה הכי בטיחותית. ילדים עושים לפעמים מעשים לא צפויים, ואי אפשר לדעת מה בדיוק יקרה, ולכן, אם יש בריכה – שתמיד יהיה מבוגר בחוץ כשהילדים שם.

 

  • טיפ אחרון לסיום – בחרו רק חברה שיש לכם כימיה טובה עם הנציגים שלה. עבודה עם בעלי מקצוע שאין איתם כימיה, ולא משנה אם מדובר בתחום של בניית בריכות שחייה ביתיות או בכל תחום אחר היא תמיד הרבה פחות נעימה. עבדו רק עם בעל מקצוע שיש לכם איתו כימיה טובה, ואין בכלל ספק שהתוצאה תהיה מעולה.

יישום של כל הטיפים האלה יבטיח לכם, ככל שרק אפשר, שתקבלו בדיוק את מה שרציתם ושתיהנו  באמת מהבריכה. בהצלחה!

הוסף תגובה