טיפים לטיפוח עבור גברים

טיפים לטיפוח עבור גברים

טיפוח הוא חלק חיוני בטיפול עצמי ויכול לעזור להגביר את הביטחון העצמי והמראה הכללי של כל אדם – ולא רק את זה של נשים אלא גם את זה של גברים. הנה כמה עצות טיפוח לגברים שיכולים לעזור לכם להיראות ולהרגיש במיטבך:

הקפדה על שגרת טיפוח העור

יש לקבוע שגרת טיפוח יומיומית הכוללת ניקוי, פילינג, לחות ומריחה של קרם הגנה. כיום, יש לא מעט מוצרי טיפוח אשר מיועדים באופן פרטני לגברים. ההמלצה היא להקפיד לבחור מוצרים המתאימים לסוג העור שלכם (שמנוני, יבש, מעורב, רגיש) ולבעיות עור ספציפיות איתן אתם מתמודדים (לדוגמא: אקנה, קמטים וכו').

יישום של טכניקות גילוח נכונות

אם אתם מתגלחים, ההקפדה היא להשתמש בסכין גילוח איכותי וקרם גילוח או ג'ל. כדאי להקפיד על גילוח לכיוון צמיחת השיער כדי להפחית את הגירוי, ולהעניק לחות לעור שלכם לאחר מכן כדי למנוע יובש.

הקפדה על תחזוקת שיער פנים

יש לשמור על הזקן או שיער הפנים שלכם וזאת על ידי הקפדה על חיתוך וטיפוח קבועים. השקיעו בגוזם זקן איכותי או פנו לספר לתחזוקה מקצועית.

הקפדה על טיפוח שיער

יש להקפיד ולבחור תספורת המתאימה לצורת הפנים ולהעדפות הפרטניות שלכם. ההמלצה היא לבחור בשמפו איכותי ולהקפיד על  טיפוח השיער באופן קבוע. בנוסף יש לשקול להשתמש במוצרי עיצוב שונים, במידת הצורך וההעדפה האישית. כמובן, שיש גברים אשר מרגישים צורך לעשות לצבוע את השיער. יש לעשות שימוש במוצרי צבעים לשיער המיועדים באופן פרטני לגברים. 

טיפוח ציפורניים

יש לפעול על מנת לשמור על ציפורניים נקיות וגזורות. לצורך כך ההמלצה היא להשתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים בצורה מסודרת ומוקפדת. כדאי להימנע מכסיסת ציפורניים, מכיוון שהיא עלולה לפגוע הן בציפורניים והן בבריאות הפה.

טיפוח עור הגוף

ההמלצה היא לא להזניח גם את טיפוח העור בשאר הגוף (ולא רק בפנים). כדאי לפעול על מנת להעניק לחות לעור, במיוחד אם הוא יבש, ושקול להשתמש בתרחיץ גוף או סבון המתאים לסוג העור שלך.

הקפדה על שימוש בדאודורנט ואנטי-פרספירנט:

יש להקפיד להשתמש בדאודורנט או אנטי-פרספירנט כדי להישאר רעננים לאורך כל היום וללא ריחות רעים. כדאי לשקול מוצרים עם מרכיבים טבעיים או היפואלרגניים – אם יש לכם עור רגיש.

שמירה על היגיינת הפה

יש לשמור על היגיינת פה טובה על ידי צחצוח שיניים לפחות פעמיים ביום ושימוש בחוט דנטלי באופן קבוע. כדאי לשקול להשתמש במי פה לתוספת רעננות.

תחזוקת הגבות

טיפוח גברי כולל במקרים רבים גם את ההקפדה על תחזוקת הגבות. לצורך כך יש לחתוך ועצב את הגבות שלכם כדי לשמור על מראה מסודר ואסטטי. מריטה של הגבות יכולה לסייע בהעלמת שערות "סוררות" אשר עלולות לפגוע במראה הפנים.

הקפדה על לבוש הולם

מומלץ לשמור על הבגדים כשהם נקיים ומתוחזקים היטב. יש לכבס, לגהץ ולתקן כל פריט פגום באופן קבוע. בגדים בהתאמה נכונה – פעולות אלה יכולות לשפר במידה רבה את המראה החיצוני שלכם.

הגנה מפני השמש

יש להקפיד ולהגן על העור מפני השמש זאת על ידי שימוש בקרם הגנה בעת חשיפה לקרני UV. פעולה זו יכולה לעזור במידה רבה למנוע הזדקנות מוקדמת ומפחית את הסיכון לסרטן העור.

הקפידו על שתיית מים ועל תזונה בריאה ומאוזנת 

קיימת חשיבות לשמור על לחות ושמירה על תזונה מאוזנת, באמצעות פעולות אלו יכולות להיות בעלת השפעה חיובית על העור, השיער והמראה הכללי שלכם ולכן, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה.