טיפים לניהול דף בפייסבוק

שרון ועודד ממשטרת ישראל סיכמו את הפעילות שלהם וניסחו עבורנו מספר עקרונות מנחים וברורים לתפעול נכון יותר של הדף. אז בואו ונחלוק עקרונות אלו גם אתכם:

1. דברו בגובה העיניים: האנשים שקוראים את הסטאטוסים שלכם, טוענים שרון ועודד, לא מעוינים לשבור את הראש מול שפה גבוהה שלא משתלבת בצורה אמיתית בזרם העידכונים של החברים והאנשים הקרובים אליהם. קחו את זה בחשבון ודברו בצורה פשוטה וברורה.

 

2. מהירות תגובה: כאשר מתקבלת תגובה יש להגיב לה כמה שיותר מהר. גם אם אין לכם עדיין תשובה מלאה כדאי יהיה להשאיר תשובה ראשונית ומהירה כגון: "אנחנו בודקים לך" וכדומה. בכל מקרה, תשובה מלאה ומדוייקת חייבת להינתן.

 

3. חיפוש אקטיבי אחר דפים מזוייפים: כל אחד יכול לפתוח דף פייסבוק ולהתחזות לכל גוף וארגון שירצה. אי לכך ובהתאם לזאת, מחפשים עודד ושרון את אותם דפי פייסבוק מזוייפים שמטעים את הציבור בדיווחים כוזבים. הם שולחים התראות ובמידת הצורך גם פונים להנהלת פייסבוק העולמית ומבקשים שיסגרו את הדף.

 

4. לצאת מהמסך אל המציאות: במטרה להראות נוכחות ולקבל תשומת לב גם מחוץ למסך המחשב, יצרה המשטרה מדבקות הנושאות את כתובת דף הפייסבוק עם הסימן הברור של הלייק, מדבקות אלו חולקו לקהל הרחב וניתן לראות כאלו מידי פעם על גבי מכוניות ברחוב. בנוסף, גם פעילויות של גיוס מתנדבים לקבוצות חיפוש אחר נעדרים, מדגישים שרון ועודד, מצביעים על השינוי שעושה הדף של המשטרה במציאות היום-יומית.

5. יצירת עניין: למשטרת ישראל לא קשה ליצור עניין בסטאטוסים שלהם. עידכונים על שוד, מעצרים ומרדפים תמיד יוצרים עניין ציבורי ובכל זאת, ממליצים החבר'ה של המשטרה לכל גוף לחפש את נקודות העניין שיש לו וסביב אותו עניין לבנות דיון.

 

6. סדר בעמוד ויד על הדופק: תגובות לא ראויות, פרסומות ותיוגים לא רלוונטים מקבלים מענה מהיר ונמחקים. כך ברור לאותם בעלי עניין בהרס הדפים שאין להם טעם לנסות ו"ללכלך" את הדף הזה, והם ממשיכים לדפים אחרים.

באדיבות פורטל השירותים והמידע הממשלתי

 

הוסף תגובה