טיפים לניהול רשימות תפוצה

את רשימת התפוצה הראשונית תוכלו להרכיב מלקוחות שלכם, מלקוחות פוטנציאליים (למשל – כל אלה שהוצאתם להם הצעות מחיר), מספקים, ומאנשים אחרים הנמצאים ברשומות החברה.

ניתן גם להוסיף קולגות ומתחרים לרשימת התפוצה, ובכך לבסס אצלם את מעמדכם כמובילים בשוק. החוק מאפשר לכם להוציא דיוור ראשוני לרשימה כזו, ולהציע להם להירשם לניוזלטר שלכם.
הוסיפו גם לאתר החברה את אופציית ההרשמה לניוזלטר, כדי לבנות ולחזק את הקשר שלכם עם לקוחות פוטנציאליים, שנכנסו לאתר רק על מנת לברר משהו.
הוסיפו לניוזלטר שלכם מקום קבוע בו יכול כל אחד שנתקל במקרה בדיוור, להוסיף עצמו באופן קבוע לרשימת התפוצה.
בעולם האינטרנט מקובלים מאד שיתופי פעולה בין אתרים. הציעו לחברה העוסקת בתחום משלים לשלכם לשתול באתר שלהם את אפשרות ההרשמה לניוזלטר שלכם, לתועלת שני הצדדים.


כמו כן הקפידו על שני כללי עשה ואל תעשה:
■ עשה: הוסיפו לניוזלטר את האפשרות להימחק מרשימת התפוצה. זו אחת מדרישות החוק בנושא. טיפול מיידי במחיקת בקשות הגריעה, יבטיח לכם לקוחות מרוצים לטווח ארוך.
■ אל תעשה: אל תקנו רשימות תפוצה, גם אם נדמה לכם שהן מפולחות לפי קהלי היעד המתאימים לכם. זה לא חוקי, לא יעיל ויוצר לכם מוניטין גרוע. על פי החוק, על הגולשים שלכם להסכים לקבל דיוור מכם. עדיף להתחיל עם רשימה קטנה יחסית, ולהוסיף לה נמענים מעוניינים, מלשלוח מאות אלפי מיילים לגולשים שיסווגו אתכם מיד כדואר זבל.


נכתב ע"י אביטל יוגב


גלומניה, בניית אתרים בדגש שיווקי

הוסף תגובה