טיפים לפינוי פסולת בניין בצורה יעילה

ע"פ החוק במדינת ישראל, חובה לפנות פסולת בניין בזמן בנייה ושיפוצים לאתר פסולת חוקי שאושר ע"י המדינה, אבל איך יודעים מה לפנות, איך ולאן?

הנה כמה טיפים לפינוי פסולת בניין בצורה יעילה:

היעזרו בשירותי קבלן פינוי פסולת

השכרת מכולה לפינוי פסולת בניין באופן עצמאי אינה מומלצת ותמיד כדאי לערב קבלן פינוי מוסמך. הקבלן יכול לרכז עבורכם סל שירותים תחת קורת גג אחת- אספקת מכולה ושרוולים לפינוי הפסולת, איסוף הפסולת והעברתה לאתר הטמנה או אתר מיחזור חוקי. כך תוכלו לחסוך זמן רב וכמובן גם הוצאות מיותרות.

בדיקת התאמה לצרכים שלכם

גודל המכולה הוא הדבר הכי בסיסי וחשוב שצריך לבדוק בזמן בחירת מכולות לפינוי פסולת. במידה ואתם מבצעים שיפוץ של חדר או שתיים תוכלו לחסוך ולהסתפק במכולה קטנה. במידה ואתם משפצים את כל הבית תוכלו להסתפק במכולה בינונית. במידה ואתם קבלנים של תמ"א 38 או פרויקט שיפוץ רחב מאוד תצטרכו להשכיר מכולה או מכולות גדולות. בנוסף לגודל המכולה, בדקו מה הצרכים שלכם מהמכולה:
יש מגוון סוגי מכולות וקיימת אפשרות להתאמה מיוחדת עם הוספת משפך, מעצרת, ניקוזי נוזלים ועוד. ודאו שהמכולה מתאימה לצרכים שלכם ובצעו את הפינוי לפי הוראות החוק.

 השוואת מחירים

כמו בכל מוצר או שירות שאתם קונים או משכירים, חשוב לעשות השוואת מחירים בין קבלני פינוי הפסולת השונים. תוכלו לעשות זאת ע"י התקשרות למספר חברות או ע"י חיפוש מחירונים באינטרנט. בבדיקתכם, שימו לב לפי מה אתם משלמים (ימי עבודה, שעות עבודה, גודל מוצרים וכד') ומה אתם מקבלים: האם השכרת המכולה לפינוי פסולת כוללת גם את הצבתה ואת פינויה? האם השכרת טרקטור כוללת גם מפעיל? האם תקבלו במחיר הזה גם טופס 4? (טופס חשוב על מנת שתוכלו להתחבר לתשתיות העירייה) מה גודל המכולה שתקבלו (בקוב).

פינוי פסולת בניין היא עניין חשוב, במיוחד כדי לא לפגוע בסביבה שלנו, בעלי החיים ובני האדם. התוצאות של פינוי פסולת לאתרים לא מורשים עלולות להיות מסוכנות מאוד- זיהום אוויר עם חומרים רעילים ומסרטנים, שריפות, זיהום מקורות מים ועוד. על כן, מומלץ מאוד לפנות את הפסולת בעזרתו של קבלן לפינוי פסולת בניין אמין ומקצועי.

הוסף תגובה