טיפים לתיקון תריסים

תיקון תריסים – תריסי גלילה ידניים

התקלה הנפוצה בתריסים מסוג זה היא התבלות של סרט המשיכה. בינינו, אין צורך להזעיק אדם מקצועי שיבצע תיקון תריסים לשם כך. הסרט עצמו לא עולה יותר מ-30 שקלים ולהחליפו זו עבודה פשוטה וקצרה. פתחו את ארגז התריס והסתכלו על אופן חיבור הסרט. נתקו את הישן וחברו את החדש. גם למדתם משהו חדש וגם חסכתם כמה מאות שקלים שאיש מקצוע היה דורש מכם.

תיקון תריסים וניצאיים

בהנחה שיש לכם תריסים וניצאיים מהסוג הבנאלי, ללא מערכת חשמלית או שלט רחוק. מדובר בסוג הפשוט שמכוונים על ידי משיכה בחוט דק ומפעילים גלגלת. חשוב לשים לב כאשר מבצעים תיקון תריסים וניצאיים כי לעיתים קרובות משיכה בחוט או סיבוב המוט אינם מגיבים לפעולה שלנו ונדמה שמשהו במערכת נשבר. לרוב, הבעיה היא סטיה של החוט מהמסילה. נסו לפתוח את הקופסא המכילה את מערכת החוטים והחזירו את החוט למסלולו. מדובר בתהליך פשוט וקל שכל אדם יכול לעשות זאת בעצמו.

תיקון תריסים – תריסי הזזה

זהו הסוג השכיח ביותר בשוק, ותיקון תריסים אלו באופן עצמאי הוא עניין פשוט וקל. תוכלו למצוא מגוון של חלקי חילוף בלי בעיה. לרוב מדובר בשלבים שחוקים ובמנופים חלודים. מערכת התריס והרכבתה פשוטות ותוכלו בהחלט לעשות זאת בעצמכם. אז לפני שממהרים להתקשר לאנשי מקצוע- האמינו בעצמכם!

טיפים לעשה זאת בעצמך

הוסף תגובה