טיפ להכרויות: איך לעשות רושם ראשוני טוב

אין כמו רושם ראשוני. הו, הו, גילינו לכם את אמריקה. לא? ברור שלא, כולם יודעים שאי אפשר לתקן רושם ראשוני, אותו אוסף של תחושות, הנחות ותפיסות שאתם מעוררים בקרב האדם שזה עתה הכרתם.

החדשות הרעות הן שלא כולנו צ`ארמרים שתמיד יודעים מה הדבר הנכון שצריך להגיד. החדשות הטובות הן שיש לנו כמה עצות שיעזרו לכם ליצור את הרושם הראשוני הנכון.

1. תעכבו שנייה את המבט. יצרתם קשר עין עם הבחורה היפה מהצד השני של הבר? תשהו את המבט לעוד מספר שניות ואז תמשיכו הלאה עם המבט. ככה אתם יוצרים רושם כאילו אתם שולטים בסיטואציה, אתם לא מתביישים להצהיר, בעזרת המבט בלבד, על הכוונות שלכם.

אתם גם תשיגו קצב משל עצמכם. משהו שייחד אותכם לעומת שאר הגברים בבר ויגרום לבחורה שבחנתם לשים לב אליכם (בצורה חיובית כמובן).

2. תיראו מזמינים. בהכרויות, ובעצם בכל תחום חיים אחר, יש משקל ענק לשפת גוף. זה אחד מהדברים שהכי מעצבים את הדרך שבה אתם מציגים את עצמכם (במודע או לא). אז כשאתם מכירים מישהי חדשה תשדרו לה פתיחות באמצעות שפת גוף מזמינה ואטרקטיבית יותר. תשתדלו לשחרר את הכתפיים ולעמוד כמה שפחות בידיים מוצלבות.

3. שפרו גישה ומצב רוח. אף אחד לא יכול להיכנס לראש שלכם, אבל כולם יכולים להבדיל בין גישה חיובית לשלילית. לא משנה כמה תנסו להסתיר את זה – האנרגיות שלכם יגלו לכולם מה עובר עליכם. השתדלו לפזר חיוכים, להיראות שמחים ולכמה שעות תוכלו להסתדר גם בלי ציניות.

אם למשל יש לכם דייט עם בחורה מאתר הכרויות, אז לפני הדייט שימו סרט שאתם אוהבים, תאכלו מאכל אהוב או שתישנו שעה-שעתיים. ככה אתם תגיעו מבסוטים והאנרגיה שתשדרו תהיה בהתאם.

הוסף תגובה