טעויות שאתם רוצים להימנע מהן בבניית אתר וורדפרס

טעויות שאתם רוצים להימנע מהן בבניית אתר וורדפרס

בניית אתר לעסק היא מצרך חשוב, במיוחד אם אתם רוצים להשתמש בכוח העצום של האינטרנט כדי לקדם את העסק שלכם, להגדיל הכנסות ולהביא לקוחות חדשים. כאשר תגיעו לרגע שבו תרצו לבנות אתר יוצגו בפניכם מספר אפשרויות לבניית האתר שלכם. ככל הנראה: בניית אתר מתכנות מלא, מתבניות פנימיות של חברות בניית האתר שהן יצרו, בניית אתר במערכת וורדפרס, ג'ומלה, וויקס וכד'. בניית אתר בוורדפרס היא הבחירה הפופולרית ביותר בדרך כלל בשל הגמישות בשימוש במערכת, הגיוון בתבניות, האפשרות להתקין תוספים ולערוך כל אספקט באתר. למעשה, מעל 100 מיליון אתרים בעולם פועלים על וורדפרס כיום וזוהי מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם. למרות זאת, לא מן הנמנע שתיפלו לטעויות נפוצות של בוני אתרים לא מנוסים או כאשר תנסו לבנות את האתר בעצמכם.

איך להימנע מהטעויות הנפוצות בבניית אתרי וורדפרס:

  • פלאגינים – פלאגינים הם למעשה אותם תוספים שאנו יכולים להתקין דרך המשרד האחורי של וורדפרס. מדובר בתוספים נהדרים שכן הם עוזרים לנו לסגור פינות רבות באתר, החל מיצירת סליידרים, דרך טפסי יצירת קשר, חלונות קופצים, שיפור ביצועי האתר, התאמת התוכן באתר ל SEO ועוד. הבעיה מתחילה כאשר מתקינים יותר מדי פלאגינים ולעתים חלק מהם משפיעים על אותם דברים ויוצרים הגדרות כפולות שעשויות לפגוע באתר. כמו כן אלה יוצרים עומס על המערכת ועשויים לפגוע במהירות האתר.

  • תוכן דמו – כאשר מתקינים אתר וורדפרס, בוודאי אם אהבנו תבנית מסוימת, נצטרך לרוב להתקין את הדמו שלה כדי לשמור על מבנה האתר. לאחר מכן נצטרך לערוך את תוכן הדמו במבנה הקיים לתכנים שאנו רוצים בהתאמה לעסק שלנו. לאחר מכן חשוב למחוק את יתר תכני הדמו של התבנית, גם מעמודים שלא נגענו בהם ומעמודים המציגים לנו את אפשרויות התבנית. אחרת אלה יסרקו בגוגל ויפגעו בקידום האתר שלנו.

  • אבטחת האתר – כמו בכל אתר שתבנו לעסק שלכם חשוב לאבטח את האתר ככל שניתן כנגד פריצות. לצערנו הרב יש למדינת ישראל וליהודים הרבה אויבים, גם לאויבים יש האקרים ואלה מנסים להזיק לאתרים ישראלים ולפרוץ אליהם כל הזמן. על מנת לא ליפול קורבן לפריצת אבטחה באתר כדי לדעות לכמה שכבות של אבטחה לאתר הוורדפרס שלכם. בדרך כלל אפשר לפרוץ לאתר הוורדפרס יותר בקלות במידה והגרסא שלכם לא מעודכנת או כאשר אתם מתקינים פלאגינים בעייתיים ועוד. השתמשו בתוספי אבטחה, עדכנו את הסיסמה שלכם מפעם לפעם והשתמשו בסיסמה קשה הכוללת אותיות גדולות וקטנות, מספרים וסימנים, עדכנו את גרסת הוורדפרס והפלאגינים לעתים קרובות ודאגו שהאתר יגובה באופן קבוע.

  • מבנה האתר – חשוב להכיר את האפשרויות השונות בבניית התוכן באתר, התפריטים והמבנה ההיררכי באתר. כך למשל אנשים שאינם מכירים את ההבדל בין פוסטים לעמודים במשרד האחורי של הוורדפרס. אלה מוצגים במקומות שונים באתר בדרך כלל. בעוד הפוסטים הם פוסטים של בלוג המאמרים באתר ומשויכים לקטגוריות מסוימות הרי שעמודים הם בדרך כלל עמודים ראשיים המופיעים בתפריט האתר: צור קשר, אודות וכו'.

בניית אתר וורדפרס יכולה להיות החלטה חכמה לעסק שלכם ולמרות זאת ניתן לבנות אתרים מדהימים גם בדרכים אחרות. במידה ובחרתם לבנות את האתר שלכם על מערכת וורדפרס עשו לעצמכם ולנו טובה והימנעו מטעויות נפוצות אלה בבניית האתר והתפעול שלהם. שמרו על עצמכם מפריצות, אבטחו את האתר, התקינו תוספים הגונים ומוכרים והשתדלו לשמור על תוכן איכותי ומבנה תקין של האתר כל הזמן. אם יש לכם המלצות נוספות אתם מוזמנים להגיב כאן למטה באתר.

הוסף תגובה