ירין שחף: כחולות או לא להיות?

ירין שחף: כחולות או לא להיות?

לרגל 66 שנות עצמאותנו  ובכלל,  ירין שחף מפלרטט עם הגוונים הכחולים ומפציר: "תנו צ'אנס לליפסטיק הכחול… בבירות האופנה העולמיות כבר סימנו את הטרנד הכחול ככוכב הקיץ. אז  מה, לנו לא מגיע?"

 

מבלי  לשאול את דעתנו חברות האיפור כבר סימנו את הטרנד הנועז של שפתיים כחולות כלהיט הקיץ  .זמרת הפופ ריאנה  התקשטה בשפתיים כחולות וזה לא בדיוק עזר לה בהופעה בישראל שרשמה ביקרות שלילית על הופעת פלייבק ומופע קצר במיוחד. גם לידי גאגא ,קים קרדישן , קייט פרי ועוד כמה מדדו שפתיים כחולות ונחשבו לאפנתיות במיוחד.

שפתיים  לאומיות?

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור התסרוקות והסטיילינג, מסביר: "ליפסטיק כחול בהחלט יכול להתלבש  על השפתיים בלי ליצור מהומה אופנתית. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי מסביר:  "מי שאוהבת אופנה אחרת, מנוכרת משהו,  תתאהב במגמה,  הקלאסיות –והשמרניות  יוותרו בקלות ובמקסימום יסתפקו בגווני  הנגזרת  הכחולה לדוגמא: סגול ובורדו."

לתפארת הרימל ומדינת ישראל

שחף :שפתיים  כחולות יוצרות  מראה דרמטי מלא תעוזה  לכל מי שמבקשת להיות נוכחת.   עם זאת חשוב לזכור שהכחול נחשב לצבע קר ואפילו אנדרוגני   אם ביום יום  את טיפוס סולידי ובכל זאת החלטת למדוד את הטרנד המסתמן,   נסי את תתי הגוונים.  צבעים כמו  תכלת-סגול- בורדו,  אלה קרובים יותר לצבע השפתיים ויעניקו   מראה  פחות רעשני

מפגן מייק – אפ

נקראת  אל הדגל, הוזמנת למסיבה, החלטת לדגמן לוק לאומי?כך תעשי זאת נכון:

 

איפור עיניים מוקפד לצד שפתיים בצבע כחול  יכול להפוך את המראה המשעמם ביותר לסוכריית  מנטה מרעננת .

1.הצבע הכחול  נחשב להמוני, לכן  חשוב להקפיד על מריחה  אחידה שלא חורגת מגבולות השפתיים. כדי לקבל תוצאה מוקפדת,הגדיר את גבולות השפתיים עם עיפרון עיניים בגוון דומה וזאת גדי ליצור גימור חד .

2.הצבע חסר עמידות . סיכויי ההישרדות שלו  לא מן  גבוהים, כך שאת עלולה ליצור מהומה ולהראות  מקוררת עם שפתיים  מכחילות.

3. זהירות !  שפתיים כחולות  לא  מתאימות לגוון עור בהיר, גם  בעלות שיער אדמוני (ג'ינג'יות )  יאלצו לפסוח על הרעיון  (הן עלולות להראות כמו פרסומת לטמבור) לעומתן,  בעלות עור שזוף  יתענגו על הכחולים.

4.  הגוון הכחול יתאים במיוחד לבעלות שפתיים עבות מאחר והפיגמנט הכהה  "מקטין" את גודלם.

5.רוצה "למדוד"  שפתיים תכולות  אבל לא בטוחה שיהלום אותך?

ליפסטיק  בצבע כחול ניתן להכין בבית בעזרת צללית כחולה שעורבבה קלות  עם קרם לחות. בעזרת מכחול מושחים על השפתיים ולסיום מצפים בגלוס.  אופציה נוספת : תוחמים את השפתיים בעיפרון (עיניים) כחול מלאים את הפנים  בעזרת העיפרון .  אם הטון חזק מידי, תמיד ניתן  ניתן להבהיר אותו עם  קצת פודרה אותה  מתופפים  עם כרית האצבע .

 

ירין שחף מציג שפתיים לאומיות (צילום הילה אלקיים)

לאתר:

http://www.yarin-shahaf.co.il/

 

הוסף תגובה