ירין שחף: כתום הוא הצבע של קיץ 2017

 

 לקראת בוא הקיץ, קבלו את מגמות האיפור והסטייל שכדאי לכן להכיר

כי לא באמת חשבתם לקבל את פני הקיץ בלי להתכונן, נכון?

כדי שלא נתפס לא מוכנים. ועד שהקיץ יוכיח לנו שהוא פה, קבלו "לוח השראה" שירין שחף עיצב. התחזית: קראש אורנג' ובמילים אחרות: הקיץ הזה כולו כתום.

 

"עוד בשנה שעברה, אני והטרנדולוגים (אנשי תחזיות טרנדים) איתם אני משתף פעולה, צפינו שהצבע הכתום הולך להפוך לכוכב קיץ 2017". אומר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי. לקראת העונה החמה, מומלץ להצטייד: בשפתון כתום עז, לק כתום בגוון דומה לשפתון, סומק בגוון כתום-קורל. להשלמת המראה אפשר להוסיף אקססוריז בגוון כתום עז.

בכתום הבוהק יש ללא ספק משהו אלגנטי, שעל אף הבוהק שבו , הוא משתלב עם "כוכבים" נוספים  במנעד שנע בין צהוב חרדל לכתום .  הגוון עומד להשתלט על כל חלקה טובה: העיניים, השפתיים, הלחיים,  ואפילו לא מקפח את הציפורניים.

 

 

כתום היום

לפני שניגשים למלאכת האיפור, מדגיש שחף, מומלץ להניח פריימר על עור הפנים ורק לאחרין להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק המכיל מסנן קרינה. הפריימר יסייע ליצור מראה חלק ואחיד שייצור בסיס אידאלי לאיפור.

את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

כסו את העפעפיים בצלליות כתומות:  כתום אפרסק, כתום פסטל, כתום חלודה, או כתום תפוז,  בעזרת צלליות שימריות נוסיף נגיעה נוצצת בזווית העין הפנימית, או משיכה של גליטר מתחת לגבה לכל אורכה.

את הריסים מושחים במסקרה, שתיצור מסגרת  של מניפה שחורה ומרשימה סביב העין.

להשלמת המראה מרחו את השפתיים בסגנון "אומברה" – השפתיים הלוהטות של הקיץ יתקבלו באמצעות נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון מתאייד בשולי השפתיים.

הקפידו שהכתום האופנתי יקבל נגיעות  צבע  בפנים ולא ישתלט  גם על כל הלבוש!

הוסף תגובה