כדאי להיות שם בסילבסטר בברלין

כדאי להיות בסילבסטר בברלין.  העיר חוגגת את השנה החדשה בסדרה של מסיבות עד אור הבוקר, המתקיימות במיטב מועדוניה וכיכרותיה. ב-  Moskau שבאיזור Mitte מתקיימת אחת המסיבות השוות בעיר: מיטב הדיג'ייז של ברלין מגיעים למועדון הזה כדי להרקיד את הקהל. המועדון, שנקרא בעברWMF  , היה המקום הפייבוריטי של בחורי ברלין השריריים והגאים. המקום השתנה, אך הקהל לא, והמסיבה צפויה להיות סוערת ושמחה במיוחד. מחיר הכניסה- 12 יורו בלבד. הכניסה מ- 23:00.


אם אתם רוצים לחגוג את השנההחדשה בסטייל, ולא מוקפים בהמוני אדם, לכו אל הנשףב-Palais am Funkturm.זו מסיבה הנחשבת לטובה בעיר: המקום מארח מסיבות סילבסטר כבר מ- 1950 ורכש מוניטין בתחום. המחיר מרקיע שחקים – 80 יורו, וכדאי להתלבש במיטב מחלצותיכם. הנשףמתחיל בשעה 20:00 ונמשך אל תוך הלילה.


אם אתם בוחרים לחגוג את השנה החדשה באופן קצת שונה, אתם עשויים להתעניין במירוץ של ראש השנהב-Pancake Run Course . באמצע הלילה, בקור מקפיא, נוהגים כ- 2000 ברלינאים לרוץ ברחבי העיר במה שידוע כ– Berliner Silvesterlauf והכל בלבוש חג.


תוכלו גם לרכוש כרטיסים, כמו ברלינאים רבים, למסיבת הסילבסטרשלSpindler & Klatt הזוכה לשם "צבעים". הכרטיס כולל ארוחת ערב ואת המסיבה עצמה ומחירו 99 יורו. ניתן לרכוש כרטיס למסיבה בלבד ב- 15 יורו. כאן אפשר להתחכך במי ומי של ברלין.


כ- 12שעות לפני כניסת השנה החדשה, תוכלו להתרשם מן המירוץ המסורתי של ברלין המתחיל ומסתיים ב-Mommsenstadion.  זהו למעשה פסטיבל רחוב עם ליצנים, מסיכות ומופעים. כ- 2000 איש משתתפים במירוץ וגומעים מרחק של בין  6 ל- 9 ק"מ. 


שוק חג המולד של Gendarmenmarkt נשאר פתוח עד הלילה ובו מתקיימות חגיגות עד אור הבוקר, עם זיקוקי דינור, הופעה של שירי שנות ה- 70 ועוד הפתעות.


אם אתם בכל זאת רוצים להתחכך בהמון ולהיות הכי עממיים שאפשר, לכו לחגיגות המרכזיות של ברלין המתקיימות בשער ברנדנבורג. אלפי אנשים באים לשתות בירה ושמפניה, לאכול, לצפות בזיקוקיםמרהיבים במיוחד, לספור את הספירה המסורתית ולהתנשק. מליוני איש מגיעים לכאן, מאז נפלה החומה, והמיקום המיוחד בו מתקיימות החגיגות הוא בעל משמעות גדולה עבורהחוגגים.


באדיבות אוגוסטה, הנאות מקומיות

הוסף תגובה