כדי להכיר בחורה שנמצאת בקבוצה, אתה צריך קודם כל להתיידד עם הקבוצה

מקומות הבילוי והרחובות מלאים בבחורות, אך לרוב אותן בחורות לא נמצאות לבדן, אלא מסתובבות בקבוצה עם בחורות נוספות או בקבוצה מעורבת של גברים ונשים. ישנם דגשים שחשוב לשים לב אליהם כאשר אתה ניגש ומתחיל לדבר עם אותן הקבוצות.


1)לדבר עם כולם – זיהית בחורה יפה בתוך חבורה של בנות או בתוך חבורה מעורבת ואתה רוצה לגשת אליה. אם תיגש ותדבר רק עם בחורה אחת, כאשר היא בתוך הקבוצה שלה, אתה עלול להיתקל בהרבה התנגדויות ומכשולים מחבריה לקבוצה. לכן, פנה לכולם. אתה חייב קודם כל לנטרל את הגורמים שעלולים להפריע לך בסיטואציה. אותם גורמים מפריעים יכולים להיות "החברה הטובה ששומרת עליה" או "הגברים האחרים בקבוצה שמגנים על הבחורות שלהן".
באמצעות פנייה לכולם, אתה בעצם מתיידד עם כל הקבוצה, ובכך אתה הופך להיות חלק לגיטימי מהקבוצה ומיחסי הכוחות בתוכה. ואז, אתה יכול להתקדם הלאה ולפנות לבחורה הספציפית שאותה אתה רוצה.


2)גורמים מפריעים – בכל חבורה יש את האנשים הדומיננטיים יותר. אלה אותם האנשים שאליהם יש להתייחס ברצינות רבה, הם בעצם מקור ההתנגדויות, מפני שאם הם יחליטו להניע את הקבוצה נגדך, יהיה לך קשה להתנגד לכך ואם הם יקבלו אותך, כל הקבוצה תרכוש לך הערכה.
את אותם גורמים מפריעים (בהנחה שהם לא הבחורה שאתה רוצה) אפשר לזהות בכך שהם תמיד מובילים את הקבוצה. הם מדברים הרבה, אנשים צוחקים מהבדיחות שלהם, הם אנרגטיים ומשדרים בטחון עצמי. חשוב שתתן תשומת לב יתרה לאותם האנשים. כך הם ימשיכו להרגיש במרכז, יקבלו את תשומת הלב שלך, ואתה תוכל להמשיך לכיוון המטרה שלך.


3)לבודד בחורה – אחרי שהפכת להיות חלק מהקבוצה, כדי להתקדם עם מישהי ספציפית מומלץ לבודד אותה מהקבוצה שלה, כיוון שכך אתה מקבל הרבה יותר שליטה בסיטואציה. עכשיו אתה "אחד על אחת" ולא "אחד מול הקבוצה".
מספיק לפנות אליה ולהגיד לה "בואי רגע הצידה, אני צריך להגיד לך משהו", להושיט לה את היד ולהוביל אותה החוצה מתוך הקבוצה. אין טעם להתרחק רחוק מהקבוצה, זה רק יכול להוביל לבעיות ופחדים מיותרים מצד הבחורה והקבוצה.


שים לב, יש אפשרות לבוא לתוך קבוצה ולבודד את הבחורה שאתה רוצה באותה צורה על ההתחלה. אמנם המהלך דורש ממך פחות אנרגיה והוא יותר קצר, יחד עם זאת הוא דורש יותר מיומנות.


4)לאחר הבידוד – כאשר בודדת את הבחורה יש לך זמן מוקצב לפעול. אם תמשוך יותר מדי, סביר להניח שהקבוצה תתערב בשלב מסוים ותיקח אותה בחזרה. במצב זה אתה צריך להביל את הסיטואציה באפקטיביות עד לסופה. חשוב שתשלוט בכל השלבים מההכרות הראשונית ועד להצלחה.


באדיבות יגאל שטארק, המרכז לאומנות הפיתוי

הוסף תגובה