כימיה טובה בין ספק השירות ללקוח, צפויה להניב תוצאה מוצלחת

הקשיבו לתחושות הבטן שלכם

מעבר להמלצות ולכל הדיבורים, שאלו את עצמכם: "האם אני חש בנוח עם האדם שמולי? האם הוא משדר אמינות? ישרות? עמידה במלה ובלוחות זמנים? האם הוא סמפטי? סובלני? האם אני חפץ להפקיד בידיו את העסק שלי, את "הבייבי" שלי? ובעיקר, האם אני סומך עליו?" כימיה טובה בין ספק השירות ללקוח, צפויה להניב תוצאה מוצלחת, כמו גם תהליך מהנה.


באדיבות יערה הולצמן, המילה האחרונה, כתיבה שיווקית וקופירייטינג

הוסף תגובה