כיצד לבחור כיסא משרדי הנכון?

בהתחשב איך לבחור את הכיסא של שולחן העבודה שלך עבור שולחן המחשב שלך אולי לא נראה כמו משהו שאתה אי פעם חשבתי שאתה תהיה ההוצאות הרבה זמן על, אולם כיסא המתאים של המשרד הוא חלק מכריע של ההתקנה של המשרד שלך, וזה הוא חשוב כי אתה מבין בדיוק איך לבחור את הזכות לצרכים שלך. עבור אנשים רבים שלעתים קרובות לעבוד מרחוק, הם עשויים להניח כי כל כיסא ישן יעבוד והיה נמשך רק זמן קצר. זה פשוט לא נכון. כמו בכל הדברים, בחירת כיסא משרדי הטוב ביותר עבורך דורש קצת שיקול ואת בדיקת נאותות.

ישנם מספר דברים שאתה צריך לחשוב על בעת ביצוע הבחירה שלך של הכיסא. בתור התחלה, השיקול החשוב ביותר צריך להיות יציבה שלך, שכן כיסא ממוקם בצורה לא נכונה יכול להוביל לאגבי גב או אפילו פציעות. אתה צריך לשבת ליד השולחן במצב ניטרלי עם שתי הרגליים שלך שטוח על הרצפה, עם הגב שלך על הגב של הכיסא. ודא כי המשקל שלך הוא אפילו על פני שתי הרגליים שלך וכי הרגליים שלך הם לפחות רוחב הכתפיים בנפרד זה מזה. היציבה שלך ואת הזווית של הגב שלך הם מאוד חשוב בעת בחירת כיסא המחשב, ואתה באמת צריך לשים לב אליהם.

מלבד היציבה שלך, דבר נוסף שאתה צריך לשקול הוא משענת משענת ומשאלה של הכיסא. המשענת צריך להיות ברמה עם הגב, וזה צריך להאריך לפחות שני סנטימטרים מתחת לעקמומיות הטבעית שלך. משענות צריך להיות מרופד בנוחות, והם צריכים להיות מתוכננים להתאים את הידיים שלך ללא פערים כלשהו. בנוסף, גובה המושב צריך להיות מתכוונן, עם רוב הכיסאות שיש זרועות שניתן להתאים מ שמונה עשרה עד עשרים וארבע סנטימטרים. דגמים מסוימים יהיו אפילו משענות נמוכות יותר המשתרעות אל הכתפיים שלך.

דבר נוסף חשוב לתמיכה נאותה של עמוד השדרה שלך בזמן שאתה עובד ליד השולחן שלך הוא התמיכה המותנית. זה לא רק בליטה פה ושם, אלא עקומת חלקה כי להשלים את העקומה הטבעית שלך ולתמוך בשדרה כולה שלך בזמן שאתה יושב ליד השולחן שלך. רוב הכיסאות נבנו בתמיכה בצוואר, ואם הכיסאות אין תמיכה זו מובנית בהם, ייתכן שתרצה להשקיע כמה תכונות התוספת כי יהיה לפצות על היעדר תכונה מובנית.

כיסאות מתוכננים ארגונומית הם הבחירה הטובה ביותר, במיוחד כשזה מגיע איך הם מטפלים בגב שלך ובשדרה. תכונות מתכווננות מאוד בכיסא יאפשר לך להתאים את המתח של היום כדי להתאים את כמות המתח שאתה לשים על זה כמו שאתה עובד ליד השולחן שלך. בנוסף, מושבים מתכווננים מאוד ימנע עייפות מן ההגדרה ולכפות לך להזיז את הכיסא שלך לעתים קרובות יותר כדי לקבל נוח. אם אתה מוצא שאתה לא יכול להגיע משענת הגב של הכיסא, לחפש מודל ארגונומי כי יש משענת התחתונה כי הוא מתכוונן לחלוטין, או תמיכה מותני מתכווננת שניתן להתאים את הצרכים שלך.

המושבים שהם רחבים ועמוקים יתאימו לגוף שלך בצורה טובה יותר, וזה יהיה גם תואם את הראש שלך, מניעת עייפות בגלל הברכיים לדפוק רגליים. אם מחבת המושב שלך לא רחב מספיק, סביר להניח שאתה סובל מאכפי הכתף כפי שאתה קורא. מחבת המושב צריך להיות רחב מספיק כדי לכסות את רוחב מלא של הירכיים, וזה צריך להיות מרופד כדי לספק ריפוד נאות ונוחות. משענת מתכווננת מומלץ מאוד, כמו גם מחבת מושב רחב כי תואם לגוף שלך. חפש תכונות אלה כאשר קניות עבור כיסאות ארגונומיים, כפי שהם יהפכו עולם של הבדל עבור הנוחות שלך ואת הפרודוקטיביות שלך.

הוסף תגובה