כך תוכלי להתאים לעצמך מוצרים לפנים

כך תוכלי להתאים לעצמך מוצרים לפנים

כל מי שמשתמש במוצרי טיפוח יודע שיש לא מעט פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בעת הבחירה. יחד עם זאת, כאן, יכולה לעלות השאלה: על מה לשים דגש בכדי לקבל החלטות ולבצע בחירות שהן גם מתאימות באופן פרטני לעור הפנים שלכם, גם יעילות וגם איכותיות? 

אז להלן מספר פרמטרים מרכזיים שכדאי שתשימו עליהם דגש בדרך לבחירה הנכונה: 

יש להבין מהו סוג העור

יש לקבוע או להגדיר תחילה את סוג העור, בין אם הוא רגיל, יבש, שומני, משולב, רגיש או נוטה לאקנה. הבנת סוג העור מספקת הנחיה בבחירת מוצרים שנוסחו על מנת להתאים לצרכים הפרטניים ולהעניק לעור בדיוק את מה שהוא צריך.

כמובן, שאלו שלא יודעים להגדיר את סוג העור באופן עצמאי, תמיד יכולים לפנות לקוסמטיקאית מוסמכת על מנת שתסייע בכך. 

מהם הפגמים המאפיינים את העור?

לפני שבוחרים מוצרי פנים אשר עתידים לשמש ואתך על בסיס יומיומי כמו קרם לחות לפנים לדוגמא.

יש לזהות בעיות עור ספציפיות שאת רוצה לטפל בהן, כגון אקנה, קמטוטים עדינים, כתמים כהים או מרקם לא אחיד. הבנת כל המפגעים בעור הפנים יכולה לסייע לך לבחור מוצרים מתאימים עם המרכיבים הנכונים והמתאימים.

קריאה של רשימת המרכיבים והבנה מה היא אומרת

יש לשים לב  לרשימת המרכיבים במוצרי טיפוח הפנים אותם את מבקשת לבחור. ההמלצה היא להעדיף מרכיבים שידועים כבעלי יכולות לטפל בבעיות העור הספציפיות וכמובן, גם מתאימים לסוג העור. בין אותם הרכיבים שכדאי שיהוו חלק ממוצרי טיפוח עור הפנים:  חומצה היאלורונית,  רטינואידים, ויטמין C, מקדם הגנה ועוד.. כאשר הרכיבים אמורים כמובן להיות מותאמים לסוג המוצר ולרשימת הדרישות והציפיות שלך. 

במקביל, מומלץ להיזהר ממוצרים המכילים רכיבים שעלולים להזיק כמו פרבנים, סולפטים, ריחות מלאכותיים וצבעים. אלה יכולים לגרות את העור או לגרום לאלרגיות אצל אנשים מסוימים.

בדיקה מקדימה של מוצרי פנים חדשים

לפני השימוש במוצר חדש על כל הפנים שלך, ההמלצה היא לבצע בדיקת ניסיון על אזור קטן בעור  כדי לבדוק אם יש תגובות שליליות או אלרגיות. בדיקה שכזאת, תבטיח שאכן מדובר במוצר מתאים ושהמשתמשים לא חושפים את עצמם לתופעות לא נעימות כמו אלרגיות וכיוצא בזה.. 

שימו דגש על נוסחת המוצר

שימו דגש משמעותי על כל מה שקשור לנושא של  נוסחת המוצר. לקרמים, ג'לים, סרומים ושמנים יש מרקמים שונים ועשויים לעבוד טוב יותר עבור סוגי עור או בעיות ספציפיות. בכל אופן, המטרה תהיה לדעת ולהבין בצורה המעמיקה ביותר באיזה מוצר את עתידה להשתמש ומה התוצאה אליה הוא יכול להובי. 

סקירת ביקורות והמלצות על מוצרי טיפוח עור פנים שונים

יש לקרוא ביקורות מקוונות וחפש המלצות ממקורות מהימנים, כגון רופאי עור, מומחים לטיפוח עור או חברות שיש להן בעיות עור דומות.

הדרך הטובה ביותר היא ללמוד מניסיונן של אחרות ואם תקראי ביקורות טובות, אז תוכלי להיות שלמה יותר עם הבחירה וכמובן, שהסיכויים שאכן מדובר במוצרי פנים איכותיים יהיו גבוהים יותר. 


לסיכום, בעת בחירת מוצרים חדשים לטיפוח עור הפנים, ההמלצה תהיה לשים  דגש על כל אותם פרמטרים אשר יבטיחו בחירה במוצר איכותי, אשר מתאים באופן פרטני לעור ולמצבו ויאפשר ליהנות בסופו של דבר מהתוצאות הטובות ביותר – או לפחות מהתוצאות המצופות. 

כמובן, שיש גם שיקולים נוספים שכדאי לקחת בחשבון כמו מחיר המוצר (וטווח המחירים של מוצרי טיפוח הינו גבוה) ושיקולים טכניים שונים – אבל במקרים רבים שווה לשלם קצת יותר בכדי ליהנות ממוצר איכותי.