כך תתגבר על פחד הגישה כדי לפתוח בשיחה עם אישה

מכלול של פחדים מציפים כל גבר ברגע בו הוא שוקל לפתוח בשיחה, להלן רשימה חלקית: פחד מדחייה, פחד מכישלון, פחד מלעג וביקורת, פחד מאינטימיות, פחד מפגיעה פיזית, פחד מפגיעה רגשית וכמובן אֵם כל הפחדים – פחד הגישה. השילוב של מספר פחדים לפני פתיחת שיחה עם אישה הוא זה שיוצר את השיתוק שכה מוכר לנו הגברים.

אציג כעת בפניך 2 שיטות ממגוון השיטות הקיימות להתגבר על פחד הגישה: השיטה הפונקציונלית ושיטת הקמיקאזה.
השיטה הפונקציונלית – נועדה להרגיל אותך לגשת לנשים חדשות באופן שוטף בחיי היומיום. מהיום גש בכל יום לפחות ל- 3 נשים חדשות, ללא סלקציה של מראה חיצוני וגיל, ובקש מהן מידע שאין בו סכנת דחייה כמו "מה השעה?", "איפה נמצאת תחנת הרכבת/האוטובוס?" וכד`. לתשובתה תודֵה, ותמשיך בחייך. זהו תרגול חימום בלבד.
אם תעשה את התרגיל במשך חודש שלם, ותתמיד בו בהמשך, מיד תבחין כי יהיה לך קל יותר לגשת לבחורות חדשות בזמן אמת. הירידה הצפויה ברמת הפחד עומדת על כ- 50%(!).
שיטת הקמיקאזה – נועדה להרגיל אותך לפתוח בשיחה במהירות האור וכך לחצות את פחד הגישה ובמקביל, להביס את מרבית הפחדים האחרים! מהיום, בכל פעם שתראה בחורה מושכת איתה אתה רוצה לפתוח בשיחה, החל מיד בספירה לאחור, החל מ- 5 או 3 או 1 (קבע לבד את המספר בהתאם לרמתך הנוכחית) וכשתגיע ל- 0, פתח את הפה והוצא משפט.
אל תתמקד במה להגיד, אחרת אתה לא תפתח. תתמקד רק בלבצע. המטרה בשלב זה היא להתגבר על הפחד, ולא לקחת טלפון או להשיג משהו אחר. הירידה הצפויה ברמת הפחד נעה בין 50%-85%, כשהנוסחה ברורה – ככל שתהיה מהיר יותר, כך פחות תחוש את הפחד.

הוסף תגובה