כל מה שרצית לדעת על פרקט למינציה

כל מה שרצית לדעת על פרקט למינציה

פרקט למינציה הוא פרקט סינתטי שלוחותיו מורכבים מ HDF דחוס, מעליו מודבקת תמונה ומעל התמונה שכבת למינציה חזקה אשר מגנה על הפרקט. ככל שהפרקט יותר איכותי, כך לוחות הפרקט יהיו דחוסים וחזקים יותר, הדפסת התמונה תראה יותר טוב והתמונה תראה אמיתית ושכבת הלמינציה תהיה חזקה יותר כך שתשמור על הפרקט טוב יותר מפני שריטות, מכות וכדומה.

פרקט עץ מאוד פופולרי בארצות שונות כמו ארה”ב, קנדה וארצות אירופה ולאט לאט תופס תאוצה גם בארץ, אך מכוון שפרקט עץ הוא מוצר יקר יחסית , חיפשו פתרון המדמה עץ אך עשוי מחומר גלם פשוט ובכך ניתן יהיה להוזיל משמעותית את עלות המוצר וכך נוצרו לוחות הלמינציה.

מחיר פרקט למינציה נמוך באופן משמעותי מפרקט עץ.

כאשר מדובר בפרקט למינציה של חברה טובה ואיכתית, לוחות הלמינציה מצליחים לדמות באופן מוצלח מאוד את פרקט העץ. החיסרון העיקרי של הלמינציה הוא העובדה שהלוחות רגישים ללחות ומים ועלולים להתנפח בקלות ממגע עימם.

כיום לחברת קוויק סטפ הבלגית יש סדרות של פרקט למינציה בעל שכבת הגנה עליונה ללחות ונוזלים, כך שגם אם נשפכת כוס מים, הפרקט לא ייתנפח מכך.

כמו בכל מוצר, מנעד המחירים של פרקט למינציה הינו רחב, והפרקטים האיכותיים יקרים יותר באופן משמעותי, מהפרקטים הזולים. בבואכם לבחור פרקט למינציה, מעבר למחיר, חשוב לבדוק של איזו חברה הפרקט ולבדוק את איכותו. יש לשים לב שעובי הפרקט הוא לפחות 8 מ”מ ורמת השחיקה שלו היא לפחות AC4

הוסף תגובה