כניסות ממותגות לבית העסק

כניסה ממותגת לבית עסק היא אחד מהסממנים הבולטים להערכת הלקוחות או האורחים שלכם עוד בטרם דרכו במסדרונות העסק. כניסה מהודרת וייצוגית חשובה מאד על מנת להבטיח לאורחים שלכם נחיתה רכה בעסק בכל הקשור להתרשמות והערכה ראשונית. מהן כניסות מעוצבות לבית העסק? מה חשוב לבחור כאלמנט בכניסה כזו? בידיעון שלפניכם גיבשנו עבורכם את כל הרעיונות לבחירת כניסות ממותגות לבית העסק שיוכלו להרשים כל אורח – מהפשוט ביותר ועד לרם המעלה.

בחירת צורת הכניסה

כניסות ממותגות לבתי עסק יכולות להיעשות באמצעות ביתנים או דוכנים. לשתי הכניסות יתרונות ברורים. היתרון בביתן – משיכת עניין רב לנעשה בתוכו, שתעיב גם על הנעשה בעסק. הביתן יכול להגשים יותר מקומות בו יונחו סמלילים, פוסטרים וחומר גראפי אודות העסק. דוכן, לעומת זאת, כאובייקט קטן יותר פרקטי מבחינת נגישות הלקוחות השונים אליו. דוכן שמכיל מדפים עם פרוספקטים על העסק יכול לשמש יתרון עבורכם, שכן זה יקרב אותם לאורחים בקלות והם יוכלו לחזור לעסק גם בעתיד, וכך תוכלו להבטיח שגם אם לא ראיתם אורחים או לקוחות מהדוכן כעת, בעתיד תהיה ככל הנראה הצפת מבקרים.

בחירת עיצוב הכניסה

בבחירת עיצוב הכניסה הממותגת יכולים להילקח בחשבון מספר אפשרויות: עיצוב הכניסה באמצעות פלקטים וטפטים, עיצוב הכניסה באמצעות פוסטרים או עיצוב באמצעות הלוגו העסקי שלכם. לכל סוגי העיצוב יתרונות ברורים וחד משמעיים. עיצוב בטפטים מאפשר לכם לקבוע בעצמכם את הצבע מבלי להזדקק לצביעה מקצועית וממושכת. עיצוב בפוסטרים יכול לקדם עוד יותר את רעיון העסק שלכם, ולהבהיר לעוברים ושבים במה העסק עוסק. הלוגו טוב בעיקר למותגים ידועים או בהתהוות אשר מבקשים לחדד עצמם, ולהגביר את התפוצה בביתן באמצעותם.

השם של העסק שלכם צריך להיות חזק על מנת שהלוגו אכן יעשה עבודה זו, שכן אז אתם משתמשים בלוגו שלכם-עצמכם כדי להתקדם. על מנת שזה יקרה, חשוב שמאחוריכם ניסיון מקיף, ושיווק אינטנסיבי ולכן אם זהו דוכנכם או ביתנכם הראשון רצוי להמעיט בכלי זה. לעומת זאת, אם אתם מנהלים של תאגיד קפה מפורסם, חברת רהיטים ידועה, וכד' השימוש בלוגו הוא ממש אופטימלי ומהווה כלי חשוב במיתוג התערוכה שאתם מבקשים לקדם באמצעות כניסה ממותגת.

לעוד טיפים בתחום הכנסו לאתר טיפ גדול – המקום לטיפים לעסקים

הוסף תגובה