לימודי רפואה בסלובקיה- טיפים לקראת לימודי רפואה בסלובקיה.

מדינת סלובקיה היא חברה באיחוד האירופי ועל כן מוסדות הלימוד בה מותאמים לסטנדרטים האירופאים. בוגרי האוניברסיטאות בסלובקיה זוכים כך להכרה כלל אירופאית וכן לאפשרות לגשת למבחני הרישוי בארץ ובארה"ב.

לימודי הרפואה הכללית ורפואת השיניים מתקיימים באוניברסיטת פי. ג`י ספאריק הממוקמת בעיר קושיצה. לאוניברסיטה מסלול לימודים איכותי בשפה האנגלית המותאם לסטודנטים הזרים.
התוכנית הבינלאומית לרפואה ורפואת שיניים בסלובקיה מתקיימת בשפה האנגלית ע"י מרצים מהשורה הראשונה. במסלול זה תמצאו סטודנטים ממבחר מדינות כמו ישראל, ארה"ב, יפן, אנגליה ועוד. הפקולטה לרפואה נמצאת בצמוד לבית החולים המרכזי בסלובקיה, דבר שמקל על העבודה הצמודה שבין שני המוסדות.
מסלול הלימודים בפקולטה לרפואה נמשך שש שנים ולאלו מביניכם שיש להם כבר תואר ראשון, תוכלו לקבל בזכות זה פטורים ממספר קורסים וכך לקצר את תקופת הלימודים שלכם.
שכר הלימוד במסלול רפואה כללית עומד על 8500 יורו לשנה ו- 9000 יורו לשנה ברפואת שיניים, חוץ מתשלום זה ישנו תשלום עבור דמי רישום בסך 625 יורו שתשלמו אותם לאחר הקבלה ללימודים.
לאחרונה נפתח מסלול חדש ללימודים, בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה בארץ והנו מסלול קל ונוח בהרבה מהמסלול המוכר.
תנאי הקבלה לתוכנית מוכרים מתוכניות אחרות וכוללים הצגה של תעודת בגרות מלאה, מעבר של בחינה בביולוגיה וכימיה בשפה האנגלית והצגה של קורות החיים של המועמד. כמובן שגם קורות החיים וגם תעודת הבגרות חייבים להיות מתורגמים לאנגלית. בסופו של תהליך זה, המועמדים גם נדרשים לעבור ראיון קבלה אישי.
העלויות של מסלול זה לא זולות, מדובר בדמי רישום של 600 דולר, שכר לימוד של 8500 דולר ( ניתן לשלם בשני תשלומים) והשתתפות במכינה קדם אקדמאית

הוסף תגובה