לימודי שיווק דיגיטלי – האם זה כדאי?

לימודי שיווק דיגיטלי – האם זה כדאי?

בעלי עסקים רבים מתלבטים האם כדאי לקחת חברת פרסום או לשווק את העסק שלהם בעצמם.

אם גם אתם בעלי עסקים שמתלבטים האם ללמוד או לשלם לחברה חיצונית, הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה:

זמן

בדקו עם עצמכם האם יש לכם זמן פנוי להתעסק בעבודת השיווק. כדי לקדם את האתר שלכם או לשווק את העסק שלכם בפייסבוק, אתם חייבים שיהיה לכם זמן פנוי שיאפשר לכם לעשות את זה בצורה נוחה ויעילה. אם אין לכם זמן אז באמת עדיף לשכור שירותים של חברה חיצונית שתעשה זאת עבורכם.

טכנולוגיה

האם אתם טכנולוגיים? במידה ואתם לא מתחברים לעולם הטכני, לגוגל, פייסבוק ולניהול קמפיינים מורכבים, עדיף שתשאירו את העבודה למישהו אחר ולא תשברו את הראש עם המערכות המסובכות של פייסבוק וגוגל שיקשו עליכם מאוד לפרסם בעצמכם.

כסף

במידה והעסק שלכם לא מכניס מספיק כסף, באמת כדאי לשקול שתעשו זאת בעצמכם מאשר שתקחו איש מקצוע חיצוני. אם המחזור העסקי שלכם לא מספיק גבוה סביר להניח שלא תוכלו לשכור שירותים של איש שיווק ברמה גבוהה ובהרבה מקרים עדיף שתלמדו שיווק דיגיטלי בעצמכם ורק כשהעסק יגדל, תוכלו לשכור איש מקצוע רציני ואיכותי.

המכללה

אם אתם מתכננים וחושבים על לימודי שיווק דיגיטלי כדאי שתבדקו טוב טוב מי המכללה או המרצה שאתם עתידים ללמוד אצלו ובדקו האם הוא נחשב למומחה ובעל ידע שיוכל לקדם אתכם בצורה משמעותית בשיווק העסק שלכם.

התאמה לסוג העסק

ישנם עסקים רבים שנחשבים עסקים פרסונליים כמו מאמנים, פסיכולוגיים וכדומה – בדרך כלל עסקים מהסוג הזה יעדיפו לשווק את עצמם באמצעות הידע שלהם האישי ולא לקחת משרד פרסום דיגיטלי שיעשה זאת עבורם.

לסיכום: אנו ממליצים לכם לבדוק את כל האפשרויות בטרם תחליטו על לימודי שיווק דיגיטלי או על שכירת איש מקצוע חיצוני ובכל מקרה מאחלים לכם המון הצלחה.

כותב המאמר: יוסי לוי, מנהל מגמת הדיגיטל במכללה הטכנולוגית רופין ובעלים של משרד הפרסום יוסי לוי דיגיטל.

הוסף תגובה