ליסינג תפעולי ופרטי על קצה המזלג

יש אנשים שממשיכים לרכוש רכבים בשיטה הישנה והמוכרת מהעבר, אך ניתן למצוא כיום פתרונות רבים למימון ורכישה של רכב. הכירו את השיטה הנוחה והמומלצת.

בין אם מדובר בלקוח עסקי ובין אם זה לקוח פרטי שיטת הליסינג מקלה על בעל הרכב ומורידה מעל ראשו דאגות רבות הקשורות לתחזוקת הרכב. קיימות חברות ליסינג רבות שמציעות את השירות שלהן ללקוחות. כאשר בגדול העסקה דומה אך התנאים משתנים בין חברה לחברה. בשביל ליהנות מרכב בליסינג תפעולי יש להכיר את החברות הפועלות בתחום ולפנות אל החברה שמציעה את השירות שמתאים לכם במחיר שמתאים אף הוא.

השירות שליסינג תפעולי כולל:

  • טיפולי רכב – חברת הליסינג היא זו שאחראית על הטיפול ברכב ועל מימון חלקי החילוף. אנשי המקצוע של חברת הליסינג הם אלו שמטפלים ברכב בצורה הטובה ביותר. התחזוקה מתבצעת על הצד הטוב ביותר בידיהם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ועם חלפים מקוריים המסופקים על ידי היבואן.
  • טסט – חברת הליסינג היא זו שאחראית על הטסט של הרכב. גם עניין זה אינו מוטל על הכתפיים שלכם. הלקוח מקבל רכב שעבר טסט
  • נשאר לו רק להתניע ולצאת לדרך…
  • ביטוח – ביטוח רכב חובה וביטוח מקיף ישולמו על ידי החברה. והיא זו שתדאג לכל מה שקשור לעניין זה.
  • גרירה ושירותי דרך – לקוחות של חברת ליסינג ייהנו משירותי דרך בכל מקום בארץ וכן משירות של גרירה במקרה הצורך.
  • רכב חילופי – הלקוח יקבל רכב חילופי בכל מקרה בו אין אפשרות להשתמש ברכב. כך אם ארעה תאונה או גניבת הרכב.

למעשה לפני כל עסקת ליסינג יתאימו את העסקה ליכולות של הלקוח. כלומר, התשלום החושי שהוא ישלם ייקבע בהתחשבות ביכולות הכלכליות שלו. כך שהפריסה וההחזר יהיו מתאימים ככל האפשר ליכולות.

רכב בראש שקט? צי רכב לעסק? רכב לצורך פרטי בלי בלבולי ראש? חברות הליסינג מציעות עסקאות שונות שמאפשרות לכל אחד ליהנות מרכב נוח וחדשני ברשותו תוך תשלום חודשי קבוע. וכל הדאגות הקשורות לתחזוקת הרכב – על החברה.

הוסף תגובה