למייל ויראלי יכול להיות אפקט אדיר בקידום האתר שלכם

מי מאיתנו לא מקבל מדי יום לאימייל שלו קטעי וידאו, מצגות, תמונות או טקסטים שונים ומשונים תחת הכותרת: ענק!!!!!!!!!!!!!!!! (או מדהים, או מעולה…)? חברות מסחריות כבר גילו מזמן את האפקט המדהים של המייל הויראלי. העקרון פשוט מאוד, מפיקים קטע וידאו מגניב במיוחד המזוהה עם עולם התוכן של המותג וכולל לינק לאתר החברה. שולחים במייל לרשימת תפוצה, ואם הסרטון איכותי – מקורי, משעשע, מפחיד, מרגש, סביר להניח שיתחיל 'לרוץ' ברשת. אנחנו לא מדברים על מדע מדויק, אי אפשר לחזות את האפקט הויראלי של קטע מסויים (ויפה כתב על כך העיתונאי עמי בן-בסט בבלוג שלו), את מידת ה'באז' שייצור ואת כמות הצפיות, אבל אין ספק שאם אכן יוצר באז שכזה, האפקטיביות שלו ביצירת חשיפה למותג היא אדירה.


מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה