לקויי למידה והפרעות קשב וריכוז – מודל יישומי לפיתוח למידה

1. האם אתה קורא כל משפט כמה פעמים?

קרא עם הנעת שפתיים ואצבע מכוונת.
2. האם אתה קורא דף ולא זוכר מה קראת?
קרא 2 שורות כל פעם, רשום מה קראת בצד או אמור בקול רם.
3. האם אתה מבולגן עם הזמן שלך?
רשום כל יום על נייר את המשימות שלך עפ"י יעדים כמותיים. למשל שיעורי במתמטיקה לא לרשום משעה 4 עד 6 אלא 5 תרגילים.
4. האם אתה מרגיש לא מרוכז בשיעור?
תשרבט. צייר כל הזמן אותוה צורה. ההקשבה תשתפר או כתוב כל מה שהמורה אומר.
5. האם אתה טועה בתרגילים במת` ב+ או – ?
קח עט עם כמה צבעים וכל פעם שאתה מגיעל+ לחץ על אדום ו- על ירוק.
בדוק את התרגיל מהסוף להתחלה.
6. האם המחברות שלך מבולגנות?
למד עם קלאסרים. לכל מקצוע בנפרד. בכל קלאסר חוצץ לכל תת נושא, ולכל תת נושא רשום את המושגים, נוסחאות, תיאוריות ודמוית.

הוסף תגובה