מתי כדאי לשכור שירותי שליחויות?

אילו סוגים של שליחויות אנחנו יכולים לקבל משירות שליחויות איכותי ומקצועי?

שירותי שליחויות הם מצרך נפוץ מאוד בעולם המסחרי ובעולם העסקים המודרני כפי שאנחנו מכירים אותו היטב. סוגי השליחויות והמשלוחים שאותם אנחנו יכולים לקבל משירות מקצועי של חברת שליחויות הם מגוונים מאוד, החל בשליחויות בסיסיות של הובלת מסמך או מוצר ללקוח וכלה בהובלות מיוחדות שלכל אחת מהן תכונות ייחודיות משלה. כך לדוגמה שליחויות אקספרס שמובילות לנו מוצרים או מסמכים בהתראה קצרה, של שליחות עוד באותו היום, הן שליחויות ייחודיות שעסקים רבים מזקקים להן באופן קבוע. ניתן לציין גם את תחום השליחויות המשפטיות, משום ששליחויות משפטיות הן שליחויות בעלות דרישות מקצועיות מחמירות יותר מהשליח שצריך לאשר את מסירת המסמך בחתימה שלו ושל המקבל גם יחד. מרבית חברות השליחויות הגדולות מאפשרות לנו, הלקוחות, למסד עם חברת השליחויות מערכת יחסים קבועה במתווה של מנוי או של הסכם קבוע בינינו לבינם, כך שנוכל ליהנות משירותי השליחויות השונים של חברת השליחויות על בסיס קבוע וללא משא ומתן על כל שליחות ושליחות. במידה ושירות שכזה נחוץ לנו על בסיסי שבועי, חודשי או אפילו על בסיס בלתי מוגבל, אנחנו צריכים להבין מהי חברת שליחויות איכותית שאליה כדאי לנו לפנות ובאילו סיטואציות כדאי לנו לשכור את שירותיה הקבועים של חברת שליחויות.

מתי כדאי לנו לשכור שירותי שליחויות, ואילו סוגים של עסקים נעזרים באופן קבוע בשירותי שליחויות?

  • בתור התחלה, כדאי לנו לשכור את שירותיה של חברת שליחויות באופן קבוע במידה ואנחנו עסק שמספק מוצר ללקוחות על בסיס קבוע. במידה ואנחנו צריכים למסור מוצר פיזית לכמות גדולה של לקוחות על בסיס יום יומי, אין לנו ברירה אלא לשכור את שירותיה של חברת שליחויות מקצועית שתיתן לנו את המענה היום יומי שנחוץ לנו על בסיס קבוע. כך לדוגמה חנויות אינטרנטיות שונות ומגוון עסקים שתכליתם היא מכירות שוכרים שירות קבוע של חברת שליחויות.
  • כמעט כל משרד עורכי דין גם כן ממסד מערכת יחסים קבועה ושוכר את שירותיה הקבועים של חברת שליחויות. חברות משפטיות שונות, דוגמת משרדי עורכי דין, צריכות להעביר כמות גדולה מאוד של מסמכים רשמיים ומשפטיים בין גופים משפטיים שונים, ובגלל רגישותם של המסמכים המשפטיים השונים אין אפשרות להעביר אותם באי מייל או בהודעה פקס. נחוצה במצבים שכאלה חברת שליחויות שתעביר את השליחויות פיזית, עם הבנה מעמיקה של המשמעויות החוקיות של שליחויות משפטיות על כל החתימות שמשתמעות מכך.
  • כדאי לנו לשכור את שירותיה של חברת שליחויות אם אנחנו רוצים לספק לעסק שלנו את הגמישות והניידות בכל הנוגע לעבודה מול לקוחות ומול שותפים עסקיים אחרים. חברת שליחויות איכותית, כשהיא מייצגת את העסק שלנו, נותנת לנו את הניידות הנחוצה לכל עסק רציני, ומאפשרת לנו להתעסק במה שחשוב באמת, קרי העבודה שלנו. במציאות עסקית אינטנסיבית ומלחיצה כמו זו של עולם העסקים הישראלי, אנחנו לא יכולים להוביל ולמסור כל מסמך וכל חבילה באופן שגרתי. חברת הובלות נותנת לנו לעשות בדיוק את זה, ואנחנו במקביל ממשיכים לעבוד בצורה רציפה ונוחה כשאנחנו יודעים שהשליחויות שלנו עוברות במהירות וביעילות.

שירות שליחויות איכותי מציג את העסק שלנו בצורה האיכותית ביותר כלפי הלקוחות והשותפים

כמובן שכל זה תלוי בראש ובראשונה באיכותה של חברת השליחויות. חברה אמינה שמתחייבת בפנינו למסירה מהירה ויעילה של השליחות, בנוסף לסטנדרטים גבוהים של איכות שירות ושל זמינות גבוהה במידה ויש צורך בשליחות מהירה, היא זו שתיתן לנו בדיוק את כל מה שנחוץ לנו משירות שליחויות איכותי.

 

המאמר מוגש באדיבות צוות הוריקן שליחויות

הוסף תגובה