מגמת האופנה לשנות האלפיים – המראה האקלקטי

שנות ה -90, שהעלו למודעות את מראה ה – TOTAL LOOK כבר יותר מעשור מאחורינו וכעת, שנות ה -2000 לוכדות את מגמת האופנה הכי משמעותית ומאתגרת זה שנים, המראה האקלקטי. בעברית פירוש המגמה האקלקטית, יצירת שפת לבוש אישית מובהקת על ידי מיזוג פריטים ישנים וחדשים, שילוב של בדים שונים ומנוגדות, וערבוב פריטים יקרים וזולים יחסית. טרנד השכבות המגמה האקלקטית, שבעיקר מאפיינת את אופנת הרחוב העולמית, מאפשרת השתוללות עם מערכות לבוש יפהפיות של שילוב פריטים ואביזרים שונים ברמות מחיר שונות, ולכן אין צורך "לשבור את התקציב " ומספיק להחזיק "בורג" מרכזי אחד בארון וסביבו לבנות מספר הופעות שונות.


פריטי החובה


חצאית קלאסית: אם את נמנית בין חובבות החצאיות, כדאי לך להחזיק בארון חצאית קלאסית שחורה ארוכה, מתאימה לימי החורף, משתלבת נפלא עם מגפיים שחורים גבוהים ועם כל עליונית קלאסית בגוונים כהים דרמטיים.


מכנס קלאסי: כאלטרנטיבה לחצאית, אם הינך טיפוס של מכנסיים, ל"קרייזי ליין" מבחר דגמים של מכסיים קלאסיים בגזרה ישרה מחמיאה לגוף, שמתמזגים בהופעה הכוללת עם מבחר עליוניות, סריגים ומעילים ארוכים.


סריג גולף: הצווארון הינו תוספת הכרחית לימים הקרים בהם כיף לחמם את הצוואר והגרון. ב"קרייזי ליין" תוכלי למצוא שלל סריגי גולף צמודים ועד משוחררים קדימה ליצירת מראה אלגנטי וחמים..


כתבה: קרן דור


באדיבות CrazyLine , יותר אישה מאי פעם

הוסף תגובה