מדרסים בהתאמה ממוחשבת – נתונים מדויקים של מבנה כף הרגל

מדרסים בהתאמה ממוחשבת – נתונים מדויקים של מבנה כף הרגל

התאמה ממוחשבת היא ללא ספק הדרך הכי טובה לקבל נתונים מדויקים בנוגע למבנה כף הרגל ולמפות את נקודות הלחץ שמופעלות עליה. לאחר מכן, אפשר גם לשפר את היציבות ולמנוע כאבי גב ושלל בעיות אורטופדיות

הדמיה תלת ממדית מבוצעת באמצעות תוכנת מחשב ייעודית. הזמינות הגבוהה של תוכנות המחשב הופכת הדמיה מן הסוג הזה לכלי פופולארי, נגיש וזמין מאי פעם. בזכות הזמינות של התאמה ממוחשבת מצד אחד והדיוק הגבוה מצד שני, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לשפר את איכות החיים שלהם. בין היתר, רואים את זה בעיקר בתחום האורטופדיה.

היתרונות של התאמת מדרסים ממוחשבת

הדרך הנכונה לייצר מדרסים היא אך ורק בהתאמה אישית למבנה כף הרגל. הבעיה היא שעד לפני מספר שנים, הדרך להתאים אותם לכף הרגל הייתה מבוססת על איסוף מידות בצורה מכאנית ומיושנת. זה גזל זמן רב, לא היה מדויק ואף בא לידי ביטוי בעליית מחירים. כיום זה כמובן מיותר לגמרי, כי אפשר לתכנן מדרסים מותאמים אישית עם הדמיה תלת ממדית עד רמת המילימטר.

מה היתרונות של מדרסים מותאמים אישית?

בשביל להבין את המהפכה שחוללה האפשרות של התאמת מדרסים ממוחשבת, צריך לחזור אחורה ליתרונות שלהם בתור אביזר אורטופדי מוביל. ראשית, התפקיד של מכון אורטופדי הוא מטבע הדברים לשפר את היציבות ולעזור לנו למנוע כאבי גב וצוואר. כדי לעשות את זה, נציגי המכון צריכים לחפש כל הזמן אחר פתרונות רלוונטיים שמתחילים מכף הרגל ומשפיעים על כל הגוף. כאן בדיוק נכנסת לתמונה הדמיה ממוחשבת, שמאפשרת התאמה אופטימאלית לגברים ונשים בכל הגילאים.

שחיקה נמוכה – יעילות גבוהה

מלבד האפשרות להשתמש בסוגים שונים של שירותי התאמת מדרסים ממוחשבת כדי למנוע את כאבי הגב, צריך לבדוק איך הם משפיעים על האביזר האורטופדי עצמו. כאן, היתרון הוא שחיקה נמוכה יותר ומינימום בלאי גם אחרי שימוש ממושך. בזכות היעילות הגבוהה של ההדמיה הממוחשבת וזה שבעלי מקצוע מתחום האורטופדיה יכולים לראות איפה בדיוק נמצאות נקודות הלחץ על כף הרגל, האביזרים האורטופדיים הופכים להיות גם אפקטיביים וגם איכותיים ועמידים יותר.

מתי צריך לבצע התאמה ממוחשבת?

מדרסים מותאמים אישית מומלצים לכולם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא צריך לחכות עד להופעת כאבים בכף הרגל על מנת לנסות אותם. בגלל שהאחיזה הרגילה של הנעליים לא מספיק טובה, עדיף לעבור למדרסים ולעשות את זה באופן מקצועי. בשביל לוודא התאמה של האביזרים האורטופדיים לצרכים של קהל היעד, מבצעים התאמה ממוחשבת ומתמקדים גם בחומרי הגלם וגם במידות.

כמה עולים אביזרים אורטופדיים שונים?

התאמה ממוחשבת גם לא חייבת לייקר משמעותית את האביזרים האורטופדיים הרלוונטיים. אמנם התוצאה הסופית כן מעט יקרה יותר לעומת מדרסים שנמצאים על המדף ואמורים להתאים למכנה המשותף הרחב ביותר, אבל בטווח הארוך אפשר דווקא לחסוך בהוצאות: אם השחיקה נמוכה והאביזרים האורטופדיים מחזיקים מעמד זמן רב, לא נצטרך לשלם על החלפה שלהם.

החשיבות של בדיקת האבזור במכון האורטופדי

ביקור קצר במכון אורטופדי יכול לעזור לכל אחד ואחת מאיתנו להפיק תובנות מבוססות לגבי המקצועיות שלו. אם למשל נכנסים אל המכון ורואים שכבר יש בו מכונה מתאימה שמאפשרת לבצע התאמה ממוחשבת, ניתן להסיק מכך לגבי הטכנולוגיה שבה הוא משתמש. כמו כן, כדאי להגיע לפחות פעם אחת אל המכון ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. באופן הזה שומעים על הבדלים בין סוגים שונים של פתרונות אורטופדיים ומקבלים הצעת מחיר בהתאמה אישית לבעיות הבריאותיות שאיתן אנו מנסים להתמודד.

הוסף תגובה