מהם היתרונות של חימום תת רצפתי לבית שלכם?

ישראל נחשבת אמנם למדינה חמה יחסית, אבל כדאי לזכור שדווקא החורף כאן הוא קר מאד. נכון שהחורף אמנם יכול להימשך כ3-4 חודשים בלבד, אך זהו חורף משמעותי מאד, שבוודאי שמרגישים אותו היטב בחלק מהאזורים בארץ כמו הרי ירושלים או אזור הגליל והגולן. לכן, ישראלים רבים מתעניינים באפשרות להתקין מערכת של חימום תת רצפתי בבית שלהם. מערכת זו כשמה כן היא – מותקנת מתחת לריצוף. מכאן יש שפע של יתרונות אשר חשוב מאד לעמוד עליהם, כי הם ישפיעו לחיוב על חייכם!

 

זה הזמן לחימום מוצלח

  • חימום שלא מייבש – כולנו מכירים את החום שנפלט מהתנור או מהמזגן שלכן. זה חום שבהתחלה הוא נעים במיוחד, אבל בתוך כמה דקות, הוא עלול להיות מייבש ולא נעים במיוחד. לעומת זאת, כשמדובר על חימום תת רצפתי, המצב שונה לחלוטין. החום שנפלט ועובר דרך הריצוף שלכם, הוא מצד אחד חום משמעותי מאד שחשים בו, ומצד שני הוא חום שאיננו מייבש. כך אתם יכולים ליהנות מחימום מעולה ולא לכבות ולהדליק אותו בכל רגע.
  • בקרה פשוטה – קל מאד לשלוט על עוצמת החימום של חימום תת רצפתי, וזאת בעזרת מערכת בקרה אשר ניתנת לשליטה מכל מקום בבית. השליטה דומה מאד להפעלה של מזגן. אתם יכולים להדליק ולכבות את המערכת, וגם לכוון אותה לטמפרטורה ולעוצמה מסוימת. כך אפשר לחמם מאד את הבית בימים הקופאים ביותר, או לחמם אותו במידה מתונה בימים הקרירים – והכל כמובן נתון לבחירתכם.
  • בטיחותי – זה כמובן אחד מהיתרונות העצומים שיש בהתקנה החימום שהוא תת רצפתי, בהשוואה לכל מוצר אחר. מוצרים כמו תנורים, קמין, וכיו"ב – הם מוצרים שחשיפה ישירה אליהם היא מסוכנת, ובבית עם ילדים וחיות מחמד זה עלול להיות בעייתי במיוחד. לעומת זאת, החימום התת רצפתי סמוי מן העין ואין עימו שום מגע ישיר – ומכאן שזה החימום הבטיחותי ביותר שיש.

 

עכשיו רק צריך לבחור

אחרי שהבנו את היתרונות של החימום התת רצפתי, לא נותר לכם אלא לבחור בסוג החימום אשר יתאים לכם – חימום אשר מבוסס על תשתית החשמל, או חימום שמבוסס על תשתית המים.

הוסף תגובה