מה היא עבודת המסגר?

<strong>מה היא עבודת המסגר?</strong>

תפקידו של המסגר הוא ליצור אלמנטים שונים עבור בתים פרטיים ועסקים על ידי חיתוך ועיקום של ברזך ומתכות שונות. הצורך בעבודת המסגר יכול לעלות לצורך התקנת תשתיות מסוגים שונים כמו: שערים, עבור חפצי נוי ואמנות, כלים מסוגים שונים ועוד..

מסגר מקצועי אמור להחזיק הן בידע מקצועי ברזי המקצוע, הן להיות בעל היכרות עם טכניקות שונות של ריתוך ועיקום של לוחות, צינורות ופרופילים והן ליישם טכנולוגיות מתקדמות, אשר יאפשרו לו לבצע את עבודות בצורה טובה ואיכותית, אשר תספק מענה על מלוא דרישות וצרכי המזמינים.

האם מסגר צריך לעבור הכשרה ייעודית?

מכיוון שמסגר אמור להיות בעל רמה מקצועית גבוהה ולהכיר מגוון רחב של טכניקות עבודה שונות, עליו לעבור קורס מסגרות ייעודי – כאשר, בסוף הקורס הוא אמור לקבל תעודת מסגר.
כמובן, שבעת בחירת מסגר ההמלצה היא קודם כל להתייחס לפרמטרים כמו: ניסיון, רמה מקצועית, המלצות ותיק עבודות. יחד עם זאת, אם אותו המסגר יחזיק גם בתעודה מקצועית, דבר זה יכול להעיד במידה מסוימת על יכולות העבודה שלו.
במסגרת קורס מסגרות, התלמידים זוכים לקבל כלים וידע בתחום של שרטוטים, שיטות שונות של ריתוך והחלמה ועוד… 

דגשים בבחירת המסגר המתאים?

אם גם אתם מחפשים מסגר מקצועי ומנוסה באזור המגורים שלכם, ראשית כל, באפשרותכם להיכנס לאתר protection – מרכז מסגרות ארצי ולמצוא בקלות את מבוקשכם.
מעבר לכך, מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יכולים לסייע לכם בבחירה הנכונה ובין היתר:
 

  • ניסיון – ההמלצה היא לבחור מסגר האוחז בשנות ניסיון בתחום, הניסיון יכול להעיד על היכולות המקצועיות, על מספר העבודות אותן הוא ביצע ועל טיבן ולכן, מומלץ לבחור במסגר מנוסה.
  • תחומי התמחות – תחום המסגרות יכול לגעת בסוגים שונים של עבודות ולכן, לאחר הגדרת הצרכים, יש לוודא שאתם בוחרים במסגר אשר ערוך לספק מענה על מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהשירות.
  • תיק עבודות – מסגרים מקצועיים ינגישו לרוב את תיק העבודות שלהם ויאפשרו להתרשם מתמונות של עבודות מסגרות אשר בוצעו על ידם. עיון בתיק עבודות שכזה, יכול לספק מידע נרחב על היכולות והכישורים של המסגר.
  • חוות דעת והמלצות – אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד הן על הרמה המקצועית של אותו המסגר והן על תודעת השירות שלו, עוברת בהמלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים של אותו המסגר.
  • חומרי הגלם – ההמלצה היא לוודא שהמסגר הנבחר מקפיד לעבוד עם חומרי גלם איכותיים כמו לדוגמא ברזל מגלוון – מה שיבטיח עמידות גבוהה של הברזל מפני מפגעים כמו: אבק, לחות ושמש.
  • מחיר – כמובן, שגם מחיר העבודה אמור להשפיע על הבחירה. אבל יש לקחת בחשבון שבמידה ותבחרו במסגר אשר מקפיד לעבוד עם חומרי גלם באיכות גבוהה ועל רמת גימור בלתי מתפשרת, מרבית הסיכויים שגם המחיר שתדרשו לשלם יהיה גבוה יותר בהתאמה – וכמובן, שבלא מעט מקרים כדאי לשלם יותר, בכדי ליהנות מהתוצר הטוב ביותר. 


אין כל ספק כי דגש על כל אותם הפרמטרים אשר צוינו, יתווה לכם את הדרך לעבר בחירת מסגר מקצועי ומנוסה, אשר מחזיק בכלים להעניק את השירות המבוקש על ידיכם.