מה זה אופניים חשמליות

ראשית, המהירות הממוצעת של אופניים חשמליות הינה 22 קמ"ש ועד ל- 45 קמ"ש. בישראל קונים אופניים חשמליים אשר מותאמים לתקן אירופאי, ולכן הם מוגבלים לנפח מנוע של עד 250w.

העובדה כי המהירות הממוצעת של אופניים חשמליים הינה עד כ- 45 קמ"ש מעולה עבורכם – הווה אומר, נסיעה בטוחה, איטית ואחראית, אשר תשמור אתכם מפני הסכנות של תאונות דרכים, וכן פחות דאגות אודות הנוער שרוכב עליהם.

וכמו בכל תחום – אנו בטוחים שהעלות מעניינת אתכם בוודאי; ובכן, מכיוון שישנם סוגים שונים של אופניים חשמליים, המחירים עבורם הינם כמה אלפי שקלים. לדוגמא – אם תרכשו אופניים חשמליים עם סוללת ג'ל עופרת/ חומצה – המחיר מתחיל מכ- 3,900 ₪ לערך, אך אם תרכשו אופניים חשמליים עם סוללת ליתיום (המאפשרת יותר טעינות והסוללה מחזיקה יותר מעמד) – המחיר מתחיל מכ- 4,500 ₪ לערך.

האמת – מחיר ממש פעוט לעומת היתרונות הרבים, כגון: אי עמידה בפקקים, חיסכון בשהייה במוסך, ויתור על עלויות הדלק הגבוהות, מציאת חנייה בקלות וכדומה.

ישנה אופציה נוספת לרכישת אופניים חשמליים, אשר תוזיל בהרבה את העלויות שלכם ולא תיאלצו להוציא אלפי שקלים עליהם והיא: אתם יכולים להביא את האופניים הרגילות שיש ברשותכם לחנות, אשר בה מתמחים בתחום אופניים חשמליים – ובחנות זו יתקינו על האופניים שלכם מנוע חשמלי פשוט וסטנדרטי – ובעשותכם כך, העלות תהיה רק כמה מאות שקלים – חיסכון מדהים לעומת היתרונות!

כדי לרכב על אופניים חשמליים לא צריך רישיון – כך שאם מישהו מכם מפחד מכל תהליך הוצאת הרישיון – זוהי האלטרנטיבה המצוינת עבורכם, יותר לא תצטרכו להיות תלויים בסביבה הקרובה שלכם – שייקחו אתכם או שיחזירו אתכם כל הזמן, לא תצטרכו להיות תלויים באוטובוסים או ברכבות – בזמני יציאתם או חזרתם ולא תצטרכו להוציא כל כך הרבה כסף על מוניות – תרכשו אופניים חשמליים ותיהנו מכל ההטבות!

אופניים חשמליות

הוסף תגובה