מה זה ייעוץ משכנתאות

מה זה ייעוץ משכנתאות

מי שרוכש בית או דירה מודע לעובדה שהמשכנתא תיצור נטל כלכלי מהותי בכל חודש. מטרתו של ייעוץ המשכנתאות היא להתאים לכל לקוח את המשכנתא הנכונה ביותר עבורו. שתהיה זולה, בעלת ריביות ועמלות מופחתות.
הרצון הוא לשלם סכום חודשי התואם את היכולות הפיננסיות של בני הזוג כדי לא להכביד עליהם.

יועץ משכנתאות

בשנים האחרונות אנשים אשר עוסקים בהתנהלות פיננסית כמו כלכלנים פיתחו נישה של ייעוץ לאור הצורך של כל מי שרוכש דירה, לקחת משכנתא לאחר בדיקה מקיפה וביצוע ההתאמה המקסימלית ללווים.
הצורך ב-ייעוץ משכנתאות נובע מהעובדה שיש אפשרות לקחת משכנתא הכוללת כמה מסלולים. רוב הלווים אינם מבינים בפילוח הנכון של המסלולים הללו ולכן לוקחים סיכונים מיותרים ומשלמים על כך ריביות גבוהות, עמלות לא פרופורציונליות, מסלולים הכוללים קנסות גבוהים עקב פירעון מוקדם ועוד.
יועץ משכנתאות אמין ומנוסה בוחן את כל הצעות המחיר אשר מתקבלות מהבנקים השונים. הוא מתמודד מול הבנקים כדי לשפר את התנאים בנקודות האקוטיות ובסופו של התהליך הוא ממליץ ללקוח לפנות לבנק ספציפי לקבלת ההלוואה או מציע לו לבקש הצעת מחיר מגורם נוסף הידוע בהלוואות בתנאים מועדפים.
בזכות הבדיקות המדוקדקות וההנחיה של היועץ, התשלום החודשי הוא בתוך המסגרת שביקש הלקוח וסך ההחזר עבור כל ההלוואה יהיה נמוך הרבה יותר מההצעות הראשוניות שהתקבלו לפני המשא והמתן המקצועי.

הוסף תגובה