מוצרי פרסום – פרסומת שנכנסת בדלת האחורית

האמת היא, שאנשים לא אוהבים פרסומות. אנחנו נתקן, אנשים לא אוהבים פרסומות שמנסות למכור להם בצורה בוטה. מה הם כן אוהבים? פרסומות שמצחיקות, שמוסיפות ידע חדש ..פרסומות כאלה הופכות למוצלחות ולזכירות אצל הלקוח.

 

זה בדיוק התפקיד של מוצרי פרסום, מוצרים הנלווים לפרסומת ומהווים פרסומת משל עצמם. זו פרסומת שנכנסת בדלת האחורית בצורה לא מורגשת ולכן היא לא מדליקה נורות אזהרה שמרתיעות את הלקוח ומסמנות לו  "היי, מנסים למכור לך משהו כאן".

 

אל תבזבזו הזדמנות מצוינת לפרסום

מוצרי פרסום טובים צריכים לעורר ערך אצל הלקוח. לתת ללקוח עט ממותג, כאשר הוא כותב הכל בסמארטפון- לא יהיה שימושי עבורו ויהווה בזבוז של הזדמנות מצוינת לפרסום. לעומת זאת, העניקו את אותו עט ממותג ללקוח אחר, בעל עסק משל עצמו שמרבה לחתום על חוזים ומסמכים- והרווחתם מוצר פרסום שעובד. בכל שימוש בעט הלקוח שלכם ייזכר בשם העסק שלכם, וגם הלקוחות של אותו בעל העסק יכירו אתכם דרכו.

 

כיום הפרסומות בטלוויזיה פונות לרגש- הן מנסות לעורר הזדהות, אהדה, צחוק וכד'.  אותו הדבר עם מוצרי קד"מ. מוצר פרסום עם גימיק טוב יעורר רגש אצל הלקוחות שלכם שיקבלו אותו, אם זה עיצוב מצחיק שיעורר צחוק, או מוצר שימושי שיעורר אהדה והזדהות. למשל פותחן מעוצב שמוענק מחנות יינות -מוצר שימושי ומותאם ללקוח בחנות יינות שיעורר אהדה, או למשל מחברת ממותגת עם קומיקס מצחיק על הכריכה שיעורר צחוק אצל הילדים וההורים…

 

יש המון מוצרי פרסום, ברגע שהצלחתם לבחור מוצר שמתכתב עם אופי העסק שלכם ומוסיף ידע ללקוח, שימושי עבורו או מייצר אצלו שעשוע- הרווחתם פרסומת מצוינת דרך הלקוח שישתמש במוצר ובכל שימוש יפרסם אתכם וידבר עליכם טובות.

 

 

הוסף תגובה