מחירי הנדל"ן

מחירי הנדל"ן

למה בכלל כדאי לדבר על נדל”ן בשרון?

כשאני מדבר על נדל”ן בשרון כוונתי היא נדל”ן באיזור הרצליה, כפר סבא, נתניה, הוד השרון, רמת השרון, תל מונד, קדימה צורן, והמושבים סביב. תקופת הזמן שאני מדבר עליה היא בערך משנת 2000 . אני מבחין בעלית מחירי הנדל”ן דירות בתים מגרשים ב מאות אחוזים. מי שהבין אז בשנת 2000 את הפוטנציאל הגלום ב להצמיד את הכסף שלו לנכס נדלני. הכפיל ושילש את ההון שלו . מי שעשה במהלך השנים הללו עסקאות נדל”ן מכירה קנייה של דירות מגרשים יזמות בנייה באזור השרון בעצם גרף לכיסו מאות אלפי שקלים. במיוחד באזור השרון . היום יותר קשה להרוויח מעסקה נדלנית מכיוון שעליית המחירים נבלמה וכן גובה המיסוי עלה מאוד.

מה רובינו עושים עם הבית שלנו ?

הדירה/ הבית  שאתם גרים בה שם מושקע רוב הכסף שצברתם בחיים. הכסף הזה מושקע בקירו אבנים וברזלים . אתם גרים בבית ובעצם לא נותנים לכסף הזה לעבוד בשבילכם .אתם כמובן קשורים לבית וסוף סוף יש לכם בית משלכם סידרתם אותו יפה ואתם לא יכולים להפרד ממנו. כאן בעצם שורש הבעייה. רוב הכסף שלכם רדום ולא עובד כבר שנים רבות .

מה כן צריך לעשות עם הנדל”ן שלנו?

צריך למכור וליקנות למכור ולקנות את הנכס שלנו וכך לעשות רווחים של מאות אלפי שקלים

איך עושים את זה?

ממליץ לכם לפנות למשרד התיווך sweet home אילה שרון נייד 0528384810 מכירה קנייה השכרה של נכסים דירות בתים מגרשים בקדימה צורן והשרון 

יספרו לכם שם איך ניתן לעשות עשרות אלפי שקלים על הדרך .איך ניתן להשתמש בנכס שלכם כמקפצה כלכלית מהירה . בהצלחה

הוסף תגובה