מחשב השקיה לגינה – שומרים על הצמחים בחום הנורא

מחשב השקיה לגינה הוא הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם מנצלים את המים להשקיית הגינה בצורה החסכונית והטובה ביותר שאתם יכולים. השימוש בטכנולוגיה זו מאפשר לכם לעקוב אחר כמות המים שאתם מנצלים, לקבוע תוכניות מותאמות לגינה שלכם ולתפעל כל ברז בצורה עצמאית לגמרי.

בעזרת מחשב השקיה של חברת הכל בו לגן אתם משקים את צמחי הגינה שלכם בצורה המדויקת ביותר שעוזרת לכם לשמר אותה בצורה אוטומטית ללא הצורך לדאוג ולהשקות אותה על בסיס יומיומי. לרוב האנשים אין מספיק זמן פנוי בכדי לטפל בגינה שלהם על בסיס יומי ואפילו רב שבועי. עקב זאת רוב הפעמים הפרחים, ירקות, פירות והצמחים נובלים אט אט ומתים- רוב הפעמים עקב השקיה לקויה. נבילתם אינה רק גורמת לנוף לא אסתטי ומושך לביתנו אלא יכולה לגרום לעוגמת נפש אמיתית בעקבות איבוד צמחים יקרי ערך בהם השקעתם.

מפאת העומס היומיומי שבו רוב האנשים נמצאים נוצרים מצבים שבהם בעלי הגינה שוכחים לטפל בה ולהשקות אותה בצורה קבועה. פעמים אחרות אנשים שוכחים כיצד יש להשקות את הצמחייה שלהם ובצורה הזו חונקים את הצמחים עם המון מים וגורמים לנבילתם.

צמחים שונים, במיוחד צמחים אקזוטיים וצמחים המניבים פירות משתנים בקצבי השקיה הדרושים להם למען גדילה פרודוקטיבית ומהירה- כמובן שזוהי משימה בלתי אפשרית לזכור את כל הצרכים של הצמחים, לכן נוצרה הטכנולוגיה של מחשבי השקיה העוזרים לכל לשמר את כל הצמחים שלכם לטווח הארוך ללא הצורך לזכור מתי להשקות אותם!

היתרונות הבולטים של מחשבי השקיה:

  1. חיסכון במים- היתרון הגדול והבולט מכולם. השקיה מרובה צורכת כמות מים רבה אשר רובנו לא מוכנים או יכולים לבזבז. המים אינם חינמיים ולכן יש לנצל אותם בצורה הטובה ביותר שניתן בכדי לעודד את גדילת הצמים בצורה הנכונה.
  2. שמירה על בריאות הצמחים- צמחים צריכים לשמור על מאזן מים תקין בכדי שהם יוכלו להתקיים לאורך זמן, להניב פירות, ולפרוח. השקיה מרובה מידי תורמת לדחיסות הקרקע, דבר שלא מאפשר מעבר חמצן בקרקע וחונק את שורשי הצמח. בניגוד לכך, השקיה מועטה מידי תורמת לנבילתו של הצמח מפני שמאזן המים נמוך מידי לצמיחה תקינה.
  3. השקיה אוטומטית- עברו וחלפו הימים בהם הייתם צריכים להתהלך בגינה ולהשקות צמח צמח על בסיס קבוע, או אפילו להפעיל את הממטרות שאין מעקב מדוקדקת על פעילותן. כעת אתם יכולים לקבוע את שעות הפעילות של הברזים השונים לשעות הנוחות לכם- גם שעות ההתחלה וגם הסיום, ללא דריכת רגל בגינה שלכם!

מחשב השקיה לגינה הוא הפתרון הטוב ביותר של כל בעל גינה לשמור על ניצול מים תקין ובריאות הגינה לאורך זמן. כעת אתם יכולים לשמור על ראש שקט ולדעת כי אינכם צריכים לזכור מתי וכיצד להשקות את הצמחים שלכם כי תוכלו להסתמך על מחשב חכם שיעשה זאת עבורכם בקלות וביעילות!

הוסף תגובה