מכונת גלידה – להכין גלידה בטעם

מי לא אוהב גלידה? מכונות גלידה מאפשרות לכל אחד להכין גלידה מתי שבא לו ובכל טעם שעולה בדעתו.

מכונות גלידה מתאימות למסעדות ובתי קפה, אך גם לשימוש פרטי בבית והן מאפשרות הכנה קלה ומהירה יחסית. היתרון של מכונת גלידה ביתית היא בכך שאתה יכול לבחור את הטעם האהוב עליך או להרכיב טעמים חדשים בקלות.  באמצעות מכונת גלידה איכותית תוכל לפנק את עצמך ואת האורחים שלך ואם אתה מקפיד על תזונה מסוימת – היא תאפשר לך לשלוט בחומרים ובמינון ולייצר גלידה מותאמת בריאותית. גם עבור אלו שאינם מקפידים על תזונה ספציפית יש יתרונות בריאותיים, שכן מכונות גלידה מאפשרות להכין גלידה ללא חומרים מייצבים או חומרים משמרים.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים מכונת גלידה?

במכונת גלידה בסיסית, יש צורך בהקפאה לזמן ארוך יחסית לפני ההכנה. במכונה כזו האפשרות להכין כמה גלידות במקביל מוגבלת בשל הצורך בהקפאה ארוכה, אך איכות הגלידה נחשבת לרכה וטובה והיא כמובן זולה יותר ממכונות איכותיות יותר. יתרונות נוספים הם משקל המכונה וגודלה.

מכונת גלידה מסוג מתקדם יותר תהיה כבדה יותר ותתפוס מקום רב יותר. היתרון הוא שהמכונה מגיעה עם מנגנון קירור מובנה ולכן אין צורך בהקפאה לפני ההכנה ובזמן של כחצי שעה, מתקבלת גלידה במרקם מעולה. לגבי מחירם – ככל שמנוע הקירור חזק יותר, כך יעלה גם מחיר המכונה.

דברים נוספים שכדאי לבדוק במכונות גלידה לפני רכישתם:

  • עצמת הרעש – ככל שהמנוע חזק יותר כך הוא רועש יותר.
  • גודל מיכל הגלידה. לעתים המכונה כבדה ותופסת הרבה מקום, אך מיכל הגלידה שלה קטן יחסית. לכן חשוב לבדוק זאת מראש.
  • קלות הפירוק והניקיון.
  • זמן ההמתנה הנדרש בין הכנת הגלידות. לפעמים מדובר במספר דקות ולפעמים ביותר.
  • מהם השלבים הנדרשים לפני שהמכונה מתחילה לעבוד. האידיאל הוא כמובן מכונה הדורשת כמה שפחות שלבי הכנה.

היתרון העיקרי של מכונות גלידה הוא שכל אדם יכול להכין זאת ואין צורך בידע קולינרי קודם או בקורס הכנה, אלא רק עיון בחוברת ההפעלה של המכשיר.

 

 

 

 

הוסף תגובה