מלון בוטיק בתל אביב – הרבה יותר טוב מכל מלון פאר

בעשור הראשון של שנות האלפיים, החל להופיע בחיינו ביטוי חדש, מלון בוטיק. אחרי שנים שהיינו רגילים לשמוע על מלונות פאר, פתאום מצאנו את עצמנו נדרשים להבין מה ההבדל מלון פאר למלון בוטיק.

יכולנו למצוא שורה של מלונות כאלה, כך למשל אנחנו יכולים מלון בוטיק בתל אביב, בירושלים, בחיפה וכן בשורה של מקומות נוספים ברחבי הארץ. יזמים רבים, חלקם ותיקים בתחום המלונאות ואחרים פחות, החלו לפתוח מלונות בוטיק מתוך מחשבה שהם יכולים למשוך לקוחות מסוגים מסוימים אל בתי המלון שלהם.

במובן מסוים, כאן טמון ההבדל של מלון בוטיק בתל אביב או בכל מקום אחר לבין מלון פאר רגיל. מלון בוטיק לא מיועד לכל אחד. הוא לא פונה לכל אחד. עצם המבנה והאופי שלו הוא כזה שמיועד לקהל ספציפי. על כן, מפה אפשר להבין מדוע מלון בוטיק הוא שונה ממלון פאר ולמעשה שונה מכל מה שאנחנו מכירים.

מה זה בדיוק מלון בוטיק ובמה הוא שונה ממלונות אחרים

מלון בוטיק הוא מלון שמכיל כמות מצומצמת של חדרים, יש מלונות בוטיק שלא חוצים את קו 20 החדרים. המטרות הן לתת יחס אישי ומיוחד לכל אורח וגם למנוע מצב שבמלון יהיו הרבה אורחים, מה שעלול ליצור רעש והמולה אשר תפגע בייחודיות של המלון.

בדרך כלל מי שמגיע אל מלון בוטיק הם אנשי עסקים או זוגות שמעוניינים בערב רומנטי. המלון לא מיועד לילדים ויש מלונות שגם מודים שהם אינם משכירים את החדרים למשפחות, ההסבר הוא שכך האורחים יכולים ליהנות משלווה, ולא צריכים להתמודד עם ילדים שמתרוצצים בחדר אוכל או עם בכי של ילדים שמגיע מהחדר שליד.

מלון בוטיק בתל אביב ובכל מקום אחר, מציע חדרים ברמה גבוהה מאוד, החדרים יכולים להגיע במידות שונות וכן על פי דירוג איכות, החל מחדרים רגילים ועד חדרי דה לוקס וחדרי מנהלים. החדרים יכללו מערכות בידור שונות, מיטות גדולות, ג'קוזי, מכונות קפה, עיצוב מיוחד ועוד מגוון פרטים קטנים וגדולים שהופכים אותם למיוחדים.

יש לציין שכל המלון עצמו בנוי בצורה מיוחדת, לא מדובר במלון גדול מימדים, הוא יכלול מסעדה ופאב, חדר אוכל מעוצב וצנוע, לובי מצומצם, אך כל זה יהיה בעיצוב מרשים ויוקרתי.

נקודה אחרונה, מלון בוטיק אפשר למצוא לא רק באזור המלונות, אלא גם באזורים אחרים, כך למשל בשכונות יוקרתיות וכן במרכזים עסקיים, כך אנשי עסקים יכולים ללון קרוב לאזור בו הם אמורים לערוך פגישות או לעבוד.

מכל זה אפשר להבין מה ההבדל בין מלון בוטיק בתל אביב או בכל מקום אחר לבין מלונות אחרים. בזמן שמלונות אחרים פונים אל קהל רחב, זוגות, משפחות ועוד, ומעוניינים לארח כמויות גדולות של אנשים, מלון בוטיק מציע יחס יותר אישי והוא פונה לכמות קטנה, יחסית, של אורחים.

הוסף תגובה