מלונות באזור הצפון

מלונות באזור הצפון– באיזה אזור בצפון תרצו לנפוש את החופשה הבאה שלכם?

חופשה בצפון, אזור השופע במרחבים ונופים ירוקים. שפע המלונות בצפון המציעים חוויה מיוחדת במינה של חופשה עבור משפחות, זוגות וקבוצות במגוון אתרים יפהפיים. כל מלון מאפשר לכם להפיק את המיטב מחופשה מרגיעה בצפון, וכן מגוון אפשרויות של מלונות הממוקמים במרחבים של שטחים פתוחים וירוקים, גבעות ונופים מרהיבים. אך חשוב שתדעו כי צפון הארץ מחולק לחמישה אזורים מוכרים ועיקריים: רמת הגולן, גליל עליון, גליל מערבי, גליל תחתון והכנרת. בנוסף, ההמלצה המובילה היום היא לשלב בחופשה גם טיול עם אטרקציות וגם לינה באחד מהמלונות האיכותיים שבצפון. האטרקציה הנהדרת באזור המיוחד הזה של הצפון הוא טיול ג'יפים בגלל הנחלים הרבים והמרהיבים שבו עם מסלולי הטיול שווים. הכי כדאי לעשות טיול ג'יפים משום שזו חוויה נהדרת המתאימה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, וניתן להתאים את המסלול בהתאמה אישית.

כאמור, חופשה מהנה ואיכותית לקהלים שונים של נופשים – כדאי לדעת כי יש מלונות רבים בצפון הארץ מספקים מגוון של פתרונות למגוון של קהל נופשים. יש קהל נופשים המגיע למלונות בצפון לחופשה רפואית, מצד שני יש נופשים צעירים המגיעים ליהנות משלל טיפולים מפנקים ויש כאלה שבאים להתפנק עם הילדים. אז אם בחרתם את החופשה הקרובה שלכם באזור הגליל או רמת הגולן- דעו כי האלטרנטיבה כלל לא רעה. ישנם מלונות בצפון המציעים חופשה מהנה ואיכותית הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים, תוך התאמת המלונות לכך שיכללו מתקנים ואטרקציות מהנות ומעניינות עבור כל המשפחה. כמו כן ישנם מלונות עם מספר גדול של חדרי אירוח וסוויטות בסטנדרט גבוה ויוקרתי הכוללים חדרי אוכל עשירים, בריכות שחייה, חדרי ספא עם טיפולים בבוץ רפואי, מועדון ילדים ונגישות לחוף המים ועוד.
ואם גם אתם מאלה הנחשבים לתיירים ישראלים המגיעים מהמרכז או כל מאזור אחר בארץ לאזור הצפון בכדי ליהנות מנופש  מפנק במלון בוטיק איכותי לצד נוף ירוק קסום וממגוון האטרקציות שבאזור, דעו כי בצפון יש המון מלונות איכותיים המציעים בריכת שחייה, חדר כושר ועוד. כמו כן, ישנם מלונות בצפון שהם יוקרתיים ומפוארים, מלונות רומנטיים עם חדרי ספא מפנקים, פעילויות ומועדוני משחקים לילדים הכוללים הפעלות, בריכות שחייה, חדר כושר ועוד. 
 

 

הוסף תגובה