מלונות מומלצים בתאילנד


לאחר שבחרתם יעד טיסה מרגש הגעתם לשלב של בחירת המלון המתאים לכם.

לבחירת מלונות בצורה נכונה יש חשיבות רבה בטיול. בחירת המלון המתאים לכם ביותר יכול לעצב את חווית הטיול שלכם ולשנות אותו מן הקצה אל הקצה, ותאילנד מציעה מלונות ברמה גבוהה מאוד ובמחירים זולים מאוד ביחס לתמורה שהם נותנים.

אז איך בעצם בוחרים את המלון שהכי מתאים לנו? תלוי במטרת השהייה ובתקציב שלנו. הגיוני וראוי שמטיילים אחרי צבא ירצו להתפנק על מלון לא יקר, משפחות שבאות לבלות באחד האיים עם ילדים קטנים יעדיפו מקום נופש שיש בו מתקני נופש במתחמים סגורים, זוגות בירח דבש יעדיפו מלון ספא ברמה גבוהה וכן הלאה. אפרט עבורכם על היעדים המרכזיים בתאילנד ועל המלונות, שימו לב שטווח המחירים שמצורפים לכל מלון הוא טווח מחירים משוער ויכול להשתנות בהתאם לעונה, לסוג החדר ולביקוש.

מלונות בבנגקוק

בנגקוק היא על פי רוב היעד הראשון בו נוחתים לאחר הטיסה לתאילנד ובדרך כלל נשארים לישון בה את הלילה הראשון. הלילה הראשון, במיוחד למי שמבקר בפעם הראשונה בתאילנד, הוא קריטי עבור הרבה אנשים ויכול לעצב את חוות הדעת הראשונית שלהם על תאילנד – חוות דעת שעלולה להשפיע על המשך הטיול.

לכן לא מומלץ להתפשר על הלילה הראשון בבנגקוק וכדאי להזמין מראש מלון במיקום נוח ובטוח. בהשקעה לא גדולה במיוחד של כ-20-30$ יותר מהסכום אותו תכננתם להוציא על מלון, תוכלו להשתדרג בצורה משמעותית לרמה גבוהה בהרבה של מלון.

מלונות מומלצים בבנגקוק בטווחי מחיר שונים:

Khaosan Palace – מלון במיקום מעולה בלב הקאוסאן (רחוב התרמילאים והתיירים – המרכזי ביותר בבנגקוק), קרוב לבית חב"ד ולסוכנויות נסיעות. טווח מחירים – 40-50$

Nouvo City – ממוקם כ-10 דקות בלבד מחוץ לקאוסאן, מתאים לקהל בוגר יותר ולמי שלא בא לו להישאר בלב "הבלאגן". טווח מחירים – 70-80$

Amari Watergate – מלון מדהים ברמת 5 כוכבים שנותן תמורה גבוהה מאוד ביחס למחיר שלו. ממוקם באזור Pratunam  במרחק 5 דקות מסיאם סנטר. טווח מחירים – 90-120$

מלונות בקוסמוי

עד לפני עשורים בודדים בלבד האי קוסמוי היה מבודד לחלוטין משאר תאילנד, מה שעזר לו לשמר עד היום רצועות ארוכות של חופים מוזהבים, עצי קוקוס מרשימים וג'ונגלים פראיים עצומים. ובכל זאת, האי שהפך ליעד תיירות מבוקש התפתח וכיום הוא מציע מגוון פעילויות: מרכזי קניות גדולים, מסעדות מעולות ומועדוני בילויים, אולם עדיין ניתן להינות משנירקול וצלילה בלגונות שהשתמרו בו במשך שנים, מסאג'ים מפנקים על החוף וטיולים באיים קטנים הסובבים אותו אשר אינם מיושבים.

מלונות מומלצים בקוסמוי בטווחי מחיר שונים:

ARKbar – מלון בטווח מחירים זול שממוקם במרכז הצ'אוונג – חוף הבילויים המרכזי. מתאים בעיקר לחבר'ה צעירים ולתרמילאים ויש בו אווירה צעירה. המלון מארגן מסיבות חוף פעמיים בשבוע. טווח מחירים – 60-90$

OZO – ריזורט חדש ומוצלח מאוד הממוקם גם הוא בחוף צ'אוונג במרחק של כ-4 דקות הליכה מבית חב"ד. טווח מחירים – 130-220$

Chaweng Regent – הריזורט השווה ביותר בקוסמוי, ממוקם ממש במרכז הצ'אוונג. ברחבי הריזורט יש אווירה קסומה של ג'ונגל ויש בו 2 בריכות. טווח מחירים – 170-180$ – שווה כל סנט!

אנחנו בפלייאיסט נשמח להתאים לכם מלון בתאילנד לכל מטרה ובכל תקציב. שתהיה לכם חופשה מדהימה!

הוסף תגובה