מניעת אבנית בבית

אנשים רבים מחפשים פילטר מים לצורך מניעת אבנית. האבנית במים היא נושא המטריד את כולנו אפילו אם איננו מבינים בדיוק מהי אותה האבנית אשר במים. האבנית היא בעצם משקעים של מגנזיום וסידן בתוספת מינרלים אחרים אשר נמצאים במי השתייה. נושא האבנית במים הוא נושא מעט שנוי במחלוקת; המינרלים אומנים חשובים לגופנו אך הבעיה היא כאשר הם מצטברים בצורת אבנית. אחד המקומות הידועים להצטברות אבנית הוא על השיניים שלנו, דבר התורם להתפתחות העששת ומחלות חניכיים.

נושא הבריאות הוא לא הסיבה היחידה שבגינה אנשים מחפשים מערכת מניעת אבנית. סיבה נוספת היא ההצטברות של האבנית במגוון מערכות ביתיות, דבר היותר מטרד ואף סתימות במערכות מסוימות. אחת הדוגמאות הכי טובות להצטברות אבנית היא בקומקום החשמלי. כולנו מכירים את המשקיעים המצטברים ונדבקים אל גוף החימום. האבנית אינה פשוטה להסרה ויש צורך להשתמש במוצרים שונים להסרת אבנית, דבר הגוזל מכם זמן רב. הצטברות האבנית המהירה בקומקום החשמלי היא גם זמן טוב לשאול את עצמינו האם אנו רוצים שזה יצטבר לנו בגוף. פילטר מים פשוט יכול לסייע במניעת אבנית ולשפר את איכות מי השתייה שלנו.

כאשר ישנה אבנית בקומקום החשמלי עוד יחסית קל לנו לנקות ולהיפטר ממנה. אך הבעיה היא שהאבנית לא עוצרת בקומקום החשמלי ומשפיעה על כל מקום אשר בא במגע עם מים. אין מדובר אך ורק במים לבישול ושתייה. הצטברות אבנית ניתן לראות כמו במכשירי חשמל העושים שימוש במים כמו מדיח הכלים ומכונת הכביסה. האבנית עלולה לגרום נזק וסתימות של מערכות פנימיות. אלו דברים קצת יותר מורכבים מאשר ניקוי קומקום חשמלי ולכן מוטב לעשות שימוש מקדים במערכת סינון מים למניעת אבנית. עוד מקום שניתן לראות את נזקי האבנית הוא בחדר הרחצה בו לא אחת משקעי אבנית מצטברים על החרסינות במקלחת ויוצרים כתמים קשים להסרה.

החדשות הטובות הן שניתן להתקין פילטר מים פשוט לסינון מים ומניעת אבנית. ישנן מערכות מיוחדות הישובות על הצנרת הביתית ונותנות פתרון כולל של מניעת אבנית. מערכות פשוטות אלו מבטיחות מים נקיים מאבנית בכלהבית.

הוסף תגובה