מעטפה – רעיון לשיווק ישיר

הרעיון די פשוט ומבוסס על שבירת סטריאוטיפים, סקרנות אנושית ומנגנון פסיכולוגי של גשטאלט/פעילות/דגימה.


עיקר הרעיון הוא כזה: שולחים ללקוחות מעטפה ריקה וחתומה. על גבי מעטפה יש להציג אינפורמציה מתומצתת על פעילותכם (מוצרים שאתם מפיצים), שמכם, לוגו ואיך להתקשר אליכם – כדי שלקוח הנבוך יידע לאן להתקשר ולשאול מדוע הגיעה מעטפה ריקה. אין צורך לציין אינפורמציה מפורטת מדי – הרעיון שלכם יובן מיד.


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה