מעט על האפשרויות של עיצוב מגשי פירות לאירועים השונים!

מגשי פירות ברחובות הם מופלאים במיוחד משום שניתן ליצור בהם מגוון רחב של אפשרויות או כמו שאומרים השמיים הם הגבול. בתחום סידור הפירות ניתן לבחור מגוון רחב של מגשים מחומרים שונים כמו למשל: עץ, פלסטיק, זכוכית, ברזל ואלומיניום. אך חשוב לדעת כי כמו שיש מגון רחב של חומרים כך גם יש מגוון רחב ביותר של צורות במאמר זה נדבר על הצורות העיקריות וכן נספר לאלו אירועים בדרך כלל בוחרים בהן. למרות שהיתרון הגדול בהכנת מגשי פירות בכך שלא כדאי לתחום את הדמיון.

אם תהיתם למה חשוב לבחור את הצורה של מגש הפירות? התשובה היא כי לבחירת צורת מגש הפירות הינה חשובה במיוחד דרך הצורה ניתן להרעיף רגשות ללא מילים או ניתן לכן בחירת הצורה היא חשובה ביותר ולכן חשוב להתייעץ היטב עם  הצוות של החברה בנוגע לצורה של המגש על מנת שהצורה תוכל להתאים היטב לרצונות של הלקוח ולמטרה שאותו הוא מעוניין להשיג.
אלו סוגי צורות ועיצובים של מגשי פירות קיימים? ומהם הפופולאריים ביותר?- קיימים מגוון רחב ביותר של צורות, אך הצורות הפופולאריות עם הביקוש הרב בכל המגשים המקובלים הם:
מגשי פירות בצורת לב – צורת לב היא צורה שמקובלת מאד במגשים הניתנים בדרך כלל ליולדות או ליום הולדת הלב הוא ייחודי הוא מרמז על אהבה על תודה ועל הוקרה ולכן רבים בוחרים את הצורה כאשר המטרה שלהם להוקיר או להראות אהבה
מגשי פירות עגולים – זוהי הצורה הבסיסית, הפירות המסודרים בה איכותיים וטריים במיוחד. לעיגול של צורה של התחלה וסוף ולכן מגש בצורת עיגול מתאים במיוחד לאלו מכם המעוניינים להעניק מגש פירות בסיום של תואר או סיום של מסגרת עבודה. כמובן שניתן גם לבחור את הצורה לכל אירוע שהוא.
מגשי פירות מרובעים – צורה גם צורה בסיסית ניתן לבחור אותה למגוון רחב של אירועים שונים כמו למשל :יום הולדת חתונה ועוד.
מגשי פירות באשדוד – נוכל לסכם כי קיימים היום מגשי פירות במגוון נרחב של גדלים. כמו כן, ניתן לבחור את כל המגשים האלו בגדלים שונים החל מגודל קטן המיועד לאדם אחד או שלושה, גודל בינוני המיועד ל 10 עד 15 אנשים ויש גם מגשי ענק המיועדים ל 100-300 איש. כך או כך בחירת מגש פירות היא בחירה הדורשת מחשבה רבה. ואולם, חשוב לדעת כי מגשי פירות עם הביקוש הגדול יותר הם מגשי פירות העונה, מגש פירות אקזוטיים, מגש פירות יבשים ומגשי סושי פירות.

הוסף תגובה