מערכת הייעוץ והתאמה ללימודים ולמקצוע

מה ללמוד? למה אני מתאים? מה אני עומד לעשות עם עצמי בחיים? חוויות ילדות, החינוך בבית, החברים, האופי שלי, השפעת האחים והמשפחה הרחבה – חיים שלמים מתכנסים לרגע אמת אחד: איך מקבלים את ההחלטה הנכונה עם כל המטען הזה?

השינויים בעולם התעסוקה הישראלי, הגיוון ואפשרויות ההשכלה המרובות שמציפות את השוק מביאות את הדילמה לפתח ביתנו. אנחנו מוצאים את עצמנו נעזרים במקורות מידע בלתי מקצועיים, לוקחים החלטות עם יותר מדי "בטן" ומשתמשים מעט מדי בחשיבה, ברציונל ויותר מהכל, לא מבינים שההחלטה שלנו עומדת להשפיע על כל מימד בחיים שלנו לפחות בעשור או שניים הקרובים.
ההתנהלות החובבנית שלנו בבחירת מקצוע, חוסר המודעות שלנו בעודנו צעירים בני 20 ומשהו על ההשלכות של קבלת ההחלטות שלנו, והמנטליות הישראלית של ה"יהיה בסדר" מובילים לתופעות שמראות שמי שבסוף אוכל אותה, זה אנחנו
אחד מכל ארבעה סטודנטים לא מסיים שנה א`. 25% מהסטודנטים לתואר ראשון מבינים שקיים פער עצום בין מה שחשבו על המקצוע ובין "מה שקורה כאן באמת". חלקם הגדול מחליף חוג, חלקם מפסיק לימודים, וחלקם משנים כיוון לגמרי או פונים ללימודים במוסד אחר.
מערכת המבדק פותחה באוניברסיטה העברית בסיוע מכון הדסה לייעוץ בבחירת מקצוע,
שירות התעסוקה, ומשרד החינוך. 84% מהמשתמשים מרוצים מאוד מהבחירה המקצועית, גם לאחר 6 שנים.
מערכת המבדק תציג לך פלט אישי ובו רשימת המקצועות המתאימים לך ביותר,
רשימת אפשרויות לימוד, ומידע תעסוקתי.
מערכת המבדק מציעה לך תהליך אבחון פשוט וידידותי למשתמש. למען ניצול אופטימלי של תהליך האבחון, מומלץ להקדיש לו בין חצי שעה לשעה מזמנך הפנוי.

הוסף תגובה