מפיקים אירוע? זו הסיבה שכדאי לכם לשקול השכרת אוהלים

הפקת אירוע יכולה להיות דבר די מלחיץ – תכנון שלא נגמר, טלפונים לספקים, אישורי הגעה וכמובן דאגה מכל הדברים שעלולים להשתבש ביום הגורלי.  

אחד הדברים המורכבים ביותר בתכנון האירוע הוא התאמתו למזג האוויר – אירוע תחת כיפת השמיים, שיכול להיות קסום ביום שמשי, יהפוך לאסון כשהשמיים יתכסו בענני גשם, או לחילופין, אם שרב כבד יגיע לאזור. התחזית, כפי שהניסיון מלמד אותנו, עוזרת לקבל מושג כללי על מצב מזג האוויר – אך היא לא מדע מדויק ודברים תמיד יכולים להשתנות או להתהפך ברגע. 

אוהל לאירוע: להסיר את התלות באיתני הטבע 

השכרת אולם לאירוע יכולה להיות סיפור לא זול בכלל, לכן רבים מתכננים את האירועים שלהם תחת כיפת השמיים – בפארק, בחוף הים או בשדות. השכרת אוהל לאירוע בחיק הטבע תעזור לכם להבטיח שלא יהיה שום סיכוי שמזג האוויר יחרב את האירוע שהשקעתם כל כך הרבה בתכנונו. האוהל יסייע להגן על האורחים מרוחות, שמש או גשם ולכן בהחלט יכול להסיר עוד דאגה אחת ומשמעותית מראשכם שגם ככה עמוס מאוד. 

אלו שרוצים להשקיע באמת, יוכלו אפילו לרכוש אוהל עם מיזוג אוויר מובנה – דבר שיכול להיות שימוש במיוחד בשיא הקיץ או אפילו בתנאי חורף קיצוניים כאשר נדרש חימום לאירוע. גם אם תוותרו על המיזוג כדי לחסוך בעלויות, תוכלו להזמין אוהל מבד עבה ואיכותי אשר יבודד את החלל הפנימי ויבטיח הגנה מיטבית על האורחים מהחום או מהקור. 

מרחב מושלם למטרות ייחודיות 

אוהל לאירועים מומלץ לא רק למי שרוצה להתגונן מאיתני הטבע. הוא יכול לשמש למגוון רחב של מטרות – כמו אזור צ'יל אאוט עם פופים ומאווררים, אזור לארוחות עם שולחנות וכיסאות או אפילו מתחם מקצועי לשימוש צוות הקייטרינג, ההגברה או המטבח. הוספת מתחם נפרד לאירוע עשויה בהחלט לשדרג אותו מאוד ולהציג את המארגנים שלו באור מקצועי וחיובי יותר. 

האוהלים להשכרה מגיעים במגוון רחב של גדלים, צורות וסגנונות – כך שניתן להתאים אותם לכל אירוע בהתאם לצרכים הייחודיים של המארגנים ושל הקהל. גם טווח המחירים רחב ויכול להתאים אפילו לתקציבים נמוכים יחסית במידת הצורך. 

מעוניינים בפרטים נוספים ? בקרו באתר אוהלי ישראל https://www.israeli-tents.com/

הוסף תגובה