מפתה-טיפול באקנה הנותן "פתרון סופי"- לא בטוח, ולא תמיד מדויק | איריס לוי

מדוע לא ניתן להבטיח "גמרנו עם אקנה סופי"?

אקנה היא מחלת עור כרונית התלויה בגורמים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים באורח החיים, חוסר איזון הורמונלי (הורמונים אנדרוגנים), חיידקים, גנטיקה ועוד. על רקע הסיבות המוזכרות, בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת ע"י טיפול משמר בבית ובמכון.

  •  זה לא קל –
  • זה לא עובר מהר –
  • ולא עובר בקלות – שלא יעבדו עליכם!!!

אך בסוף הסדרה בטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF תקבל/י עור חלק למשעי ללא אקנה – פצעים, פצעונים, שחורים/שומנים, פרונקלים ציסטות, צלקות חטטים וכתמים.

ללא תופעות לוואי – ללא תרופות – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

 

סקפטי/ת? הנך מוזמן/ת לגלוש באתר הבית שלי בממליצים ולהתרשם מעל 120 המלצות, ניתן לקבל טלפונים להתרשמות.

 

האם זה מוכר לך?

  • שנים אני לא הולכ/ת לים כי אני מתבייש/ת ללבוש בגד ים שיראו את הפצעים, הכתמים, הצלקות!
  • שנים אני לא לובש/ת גופיה! ועם החבר/ה בסיטואציה אינטימית..!!!
  • שנים אני מנסה, מורח/ת, קונה באלפי שקלים תכשירים קוסמטיים למריחה, עם הבטחה מהקוסמטיקאית שזה הקרם שיפתור אותך, יתן סוף לפצעים, פצעונים, ציסטות שחורים שומנים כתמים וצלקות.
  • שנים אני מנסה טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית או במכון קוסמטי שם הבטיחו לך שיטות טיפול / פתרון מהיר , סופי… להיפטר מהבעיה ולא ראית תוצאות…וזה ברור, כי את החיידקים שגורמים לאקנה לא ניתן לחסל במהירות.
  • ושנים את/ה מנסה כדור רואקוטן ואנטיביוטיקה, הומאופתיה, צמחים, רפלקסולוגיה, גלולות, דיקור סיני, שינוי בתזונה ואורח חיים בריא…

ופנית לרופא מומחה שלא הצליח לשפר את מצב עור הפנים, הגב והגוף שלך ומסתפק באמירה"זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"!

 

את/ה מחליט/ה להתעלם מזה, כי התייאשת, או במחשבה שזה יעבור, חבל, בשביל מה לסבול? בעיות עור קלות עלולות אף להתפתח למחלות עור כרוניות באם הן לא מטופלות בזמן ובאופן סדיר ואף לגרום לצלקות בעור חוטטים וכתמים.

פצעי בגרות אינם מוגבלים לבני העשרה. גם מבוגרים בשנות העשרים השלושים ואפילו הארבעים לחייהם לוקים באקנה. גברים אף נוטים לסבול מהתקפים חזקים יותר וארוכים יותר המלווים בנגעים קשים  וכואבים יותר מאשר נשים.

זה מביך, זה מעצבן וזה עושה שמות לדימוי העצמי, וכאבי לב לא קטנים למי שלוקים בה. החדשות הטובות יש פתרונות יעילים..!

אקנה המתפרצת ומופיעה החל מגיל 18 היא אקנה שהולכת וחוזרת on and off . ורבים המטופלים באנטיביוטיקה-מינוציקלין ועם כדור הרואקוטן לא מצליחים לחסל את האקנה הנמשכת לאורך שנים, והבשורה היא שהיום כבר לא צריך לסבול לאורך שנים מאקנה בפנים בכל רמה שהיא.

טיפולי אקנה/פצעי בגרות הינם טיפולים הקיימים בתחום האסתטי/ קוסמטי שהינו תחום בקוסמטיקה המתחדשת ומתקדמת ללא הרף. והחידושים האחרונים מבטיחים טיפולים שיעניקו עור חלק גם במקרים העקשניים והקשים ביותר.

זהו תהליך לא פשוט, ונדרשת התמדה, השקעה, סבלנות ובחירת אשת המקצוע, המתמחה בבעיות עור, קוסמטיקאית פרא-רפואית שתדע לאבחן נכונה ולהתאים תוכנית טיפול אופטימאלית באופן אינדיבידואלי. ההכרחי  לטיפול בעור בעייתי, אקנתי הדורש התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

שום דבר אינו גזירת גורל לראשונה יש אלטרנטיבה יעילה ובטוחה יותר, גם בהמלצת הרופאים, 

הטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF  הניתן על ידי בלבד כטיפול פנימי וחיצוני בשילוב טיפול טופיקלי בתכשירים למריחה על  העור, ותוספי תזונה העובדים על סימפטום הבעיה, בחיזוק מערכת החיסונית של הגוף, מערכת העיכול ופרוביוטיקה,  (עם אפשרות לשלב גם תרופות הורמונאליות- גלולות).

הטיפולים בקליניקה נעשים באמצעות מכשור מתקדם ותכשירים פעילים וידידותיים לעור. הניסיון והידע באים לידי ביטוי בהצלחת הטיפולים אותם אני מבצעת באופן אישי, בבני נוער ומבוגרים הסובלים מאקנה.

טיפולים הנותנים מענה איכותי ופתרון אלטרנטיבי ובטוח יותר משימוש בתרופת רואקוטן שזוהי ברירת המחדל של רופאי העור.

הטיפולים המתבצעים כוללים אבחון מדויק והתאמת טיפול אישית.

תחום ההתמחותי: מעל 17 שנים אני עוסקת רק בטיפולי פנים ופתרון לבעיות עור בבני נוער ובמבוגרים. הטיפול שניתן הינו אישי ופרטני על ידי בלבד. מתאים לבני נוער ומבוגרים בריאים.

*בהליך פשוט ללא כאב מהיר קצר ואפקטיבי,  הבטיחותי ביותר מבחינה רפואית.

* *ניתן להגיע לייעוץ חינם וללא התחייבות.

את/ה רוצה סיפור הצלחה משל עצמך, התקשר/י ישירות לנייד 0558833337

הוסף תגובה