מקלדת – איך לנקות מקלדת מחשב

האמצעים העיקריים לניקוי מקלדת הם: · מטליות למחשב, עדיף משומשות · בדרך או מגבת ידיים · מקלות לניקוי אוזניים · ספריי אוויר דחוס · מברשת קטנה (זיפים קשים) · נוזל לניקוי מחשב או מים. כעת אפשר לנקות.

וודאו שכיביתם את המחשב! כעת נתקו את המקלדת מהמחשב, השלבים הבאים יסייעו לכם לנקות את המקלדת במהירות:

שלב 1  – הפכו את המקלדת ונערו היטב את כל הלכלוך והפירורים החוצה. כן,כולנו חוטאים באכילה ליד המחשב. כעת, השתמשו באוויר הדחוס על מנת להעיף החוצה את יתר האבק והחלקיקים המצויים בין המקשים. הטו את האוויר הדחוס בזווית קלה כאשר אתם מרססים – החזיקו את המקלדת כך שהמקשים פונים למטה. הרעיון הוא לעשות זאת כשהמקשים פונים למטה כדי שהאבק לא יתפזר בבית או במשרד. אם אין לכם אוויר דחוס, השתמשו בשואב אבק קטן. לרובם יש חלקים לניקוי מכשירי חשמל קטנים, כמו המקלדת. אם אתם משתמשים בשואב אבק, הקפידו שלא ישאב את המקשים. אם השואב חזק הוא יכול לשאוב מקשים בקלות רבה.

שלב 2 – טבלו את המטלית הרכה במים או בנוזל לניקוי מחשבים, ונקו את המקלדת. זה ירחיק לכלוך שנדבק ויסייע מאוד בניקוי המקלדת. אל תרססו מים או נוזל ישירות על המקלדת בעת הניקוי. לכתמים ישנים או ללכלוך עיקש, שימו מעט כוהל לחיטוי על כדור צמר גפן ונקו. טבלו מקל לניקוי אוזניים במעט מים והשתמשו בו לניקוי החללים שבין המקשים.

שלב 3  – אם אינכם מסוגלים לנקות כיאות בין המקשים, נסו להוציא אחד מהם בעדינות, על מנת לוודא שניתן להוציאם. במרבית המקלדות הדבר אפשרי. הוציאו מקש אחד בכל פעם, כדי שתזכרו להיכן להשיבו. רצוי לצלם את המקלדת ואז להוציא את כל המקשים. עם זאת, הוצאת המקשים אינה העדיפות הראשונה.

שלב 4 – וודאו שהמקלדת הנקייה יבשה לגמרי, לפני חיבורה ליחידה המרכזית. הפעילו את המחשב. כדי לשמור על המקלדת נקייה, נסו להשתמש בכיסוי כאשר אינכם משתמשים בה והימנעו, ככל האפשר, מאכילה ליד המחשב.

אתר למציאת עוזרת, ozeret4u

הוסף תגובה