הדרך לבחור מקרר דלפקי לעסק

מתעניינים ברכישת מקרר דלפקי לעסק שלכם? רוצים להגדיל את שטח האחסון של מזון בבית הקפה כדי להגדיל את מעגל הלקוחות ולייעל את השיפור השירות בעסק? פותחים עסק חדש בתחום המזון ? יש לכם מה הרבה מה לשמוע מאתנו המומחים של חברת קירור ניסים. חברת קירור ניסים היא חברה וותיקה בתחום הקירור המסחרי. החברה נמצאת בשוק למעלה מ-40 שנה ועומדת בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ושירות. אצלנו תוכלו למצוא מקררי דלפק שמשלבים עיצובים חדשניים, איכות ברמה גבוהה יחד עם טכנולוגיות חדשניות ומובילות בשוק. עם הלקוחות שלנו נמנים בעלי עסקים ידועים, סופרים גדולים, בתי מרקחת ועוד.

במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים לבחירת מקרר דלפקי כדי שהקנייה שלכם תהיה פורייה ומוצלחת

  • שטח המבנה – לפני שבוחרים את גודל המקרר יש לבדוק מהן האפשרויות של השטח. לעתים רוצים בעלי עסקים לרכוש מקרר גדול כחלק משיקולי פונקציונאליות אך למעשה מגלים שהמקרר תופס שטח נרחב מדי ומקשה מאוד על התנועה של העובדים ועל מתן שירות יעיל ונוח.
  • גודל המקרר – כיום מוצעים מקררים מסחריים במגוון גדלים, החל ממקרר של -200 ליטר בעל שתי דלתות, דרך מקרר של 700 ליטר בעל ארבע דלתות וכן הלאה. המשחק הוא רחב וללא גבול, תוכלו למצוא מקררים עמוקים יותר בעלי רוחב קטן יותר מקררים מלביים ופינתיים ועוד. התאימו את המקרר מבחינת צורה וגודל לצרכים שלכם.
  • כמויות המזון במקרר – כל עסק צורך כמויות אחרות של מזון לקירור. ישנם מקררים שמיועדים לפיצריות ולחנויות פלאפל ושווארמה, מקררים לסופרים , מקררי שתיה, מקררי בשר ומקררים למוצרי חלב. בחרו את המקרר שמיועד לכמות ולסוג המזון שאתם צורכים.
  • תקציב – כמו בכל מוצר בשוק, גם בתחום זה התקציב הוא גורם משמעותי בעניין. ככל שהתקציב שלכם גבוה יותר תוכלו לרכוש מקרר גדול יותר ולעיתים גם האיכות תלויה בסכום הכסף אותו אתם מעוניינים לשלם.

אנו מציעים לכם לרכוש אצלנו, קירור ניסים, מקררי דלפק לעסק שלכם, בית קפה, סופר, פיצרייה או מסעדה לממכר מזון מהיר. אצלנו תיהנו מניסיון עתיר שנים ומשירות מקצועי ואמין.

המאמר באדיבות: kirurnisim.co.il

הוסף תגובה