מתנות חברה – 60 שניות על יצירת אימפקט

כשאתם משלחים לשלום את באי הכנס שלכם, אחרי שהשקעתם בהם באוכל ובמופעים אור קוליים כאלו ואחרים, שקית עם ברושורים זה, איך לומר? לא מספיק בימינו.

וגם לא עט עם הלוגו שלכם. כללי המשחק השתנו.
חשוב לזכור, שהמתנה, אותה מתנה בה ציידתם את הלקוח שלכם, מחזיקה קצר את חווית הכנס.
היא זו שתונח על שולחנו במשרד, רק אם ירצה, היא זו שתספר את הסיפור לאלו שלא היו.
והסיפור הוא העניין. למתנה יש למעשה פוטנציאל אדיר (אדיר!) בהשלמת הפעולה השיווקית שהתחלתם.
מתנות חברה אגב הן דבר השמור בעיקר למיצגי יחצ"נות.
בהם מרבית החברות, לצערי הרב, פותרות את העניין במתנה עם ערך כלכלי רב.
זה הפך לשוויץ אחד גדול. מי מוכן להשקיע ובדולרים כמובן.
אבל החכמים באמת, ולצערי אין לי דוגמאות מהארץ (אשמח להתעדכן), יודעים לפתור את הבריף באמצעות קישור של מוצר וערך נבחר כמייצג של אותו כנס, או של אותו מותג (האבא של הכנס).

הוסף תגובה