מתנת יום הולדת או שלט לעסק – הדפסה על קנווס

נדמה כי מאז המצאת הדפוס אנחנו לא מפסיקים להשתמש בפלטפורמה שניתנה לנו ומאז אנחנו רק הולכים ומשדרגים את רעיון ההדפסה. ההמצאה שהייתה פעם רק נחלתם של מעטים ושימשה בעיקר על מנת להעביר מסרים מקומיים בלבד, כיום הפכה לאחת ההמצאות ששינו את פני האנושות. אנחנו, כבני אדם בעולם המודרני, מחבקים ומשתמשים בכל דבר אשר הטכנולוגיה מנגישה לנו. אחת הדרכים הנפוצות ביותר להדפסה היא על הקנווס וההדפסה עליו נעשית עבור פונקציות רבות: החל מהדפסה עבור מתנת יום הולדת, דרך פרסום בקנבס וגם מיתוג באמצעות קנבס.

 

מתנת יום הולדת מרגשת

ביום ההולדת אנחנו רוצים להעניק מתנה שמתרגש ותיגע בדיוק היכן שהיא צריכה לגעת. נדמה כי עייפנו מלהעניק מתנות כדוגמת חולצה, בושם או כרטיס לסרט ושכעת הפניה לרגש היא החשובה לנו יותר מכל. הדפסה על קנווס היא בדיוק המענה למתנת יום הולדת מרגשת. כאשר מדובר על מתנת יום הולדת שתכליתה לרגש, הרי שמדובר באנשים אשר קרובים לנו כדוגמת בן או בת זוג, חבר קרוב או בן משפחה, כך שנוכל ליצור הדפסה על קנווס כאשר תמונה שלנו מתנוססת על הקנווס. תמונה תמיד מרגשת ומצליחה להנציח רגעים יפים ומיוחדים ובעת שנעניק זאת על הקנווס, הרי שישנו אפקט גדול של נראות מרשימה ונוכחות אשר לא ניתן להתעלם ממנה.

 

שילוט לעסק שלנו

אחת הדרכים היעילות והשכיחות ביותר דרכן אנחנו מקדמים את העסק שלנו היא דרך שילוט אשר עליו אנו מדפיסים בגאווה את שם העסק שלנו, השירות שאנו מציעים ופרטי ההתקשרות. לצד שלטי העסקים אשר עשוים מפלסטיק, תשמחו לגלות כי ניתן להפיק גם שלט לעסק מקנווס. השלטים אשר מופקים על הקנווס יוצרים נראות שקשה להתעלם ממנה והלקוחות הפוטנציאליים זוכים לחגיגה גדולה לעיניים. על הקנווס ניתן להדפיס שלטי ענק והכל על פי הדרישה שלכם והצרכים הייחודים לכם ולעסק הספציפי שלכם. הדפסת שלטים על קנבס הינה טכנולוגית הפקות דפוס שזמינה לנו כלקוחות ואם ישנה לנו האפשרות – מדוע שלא ננצל זאת?

 

תמונות משפחתיות

כילדים להורים שלנו אנחנו רוצים להודות להם בכל הזדמנות שרק מתאפשרת לנו על הגידול המסור שלהם ועל הנתינה האינסופית שלהם גם כעת כשאנחנו ילדים גדולים. גם כאשר אנחנו רוצים לפנק אותם במתנות חומריות אנחנו נתקלים בהתנגדות ושומעים פעם אחר פעם שיש להם הכל והם לא צריכים דבר ושאת הכסף שלנו נשמור לעצמנו. אם ישנה מתנה שמרגשת אותם והם שמחים לקבל בחגים, בימי המשפחה או אפילו כך סתם בארוחת השישי, היא תמונה של המשפחה כולה. עבור ההורים שלנו, המשפחה היא הנכס הגדול ביותר ואם ישנה דרך להנציח תמונה משפחתית הרי שנעשה זאת עבורם.

 

סקר גרופ בע"מ הינה אמנית שילוט ומספקת שירותים לגופים והארגונים הגדולים ביותר בישראל. בין השירותים שאנו מציעים תוכלו למצוא גם הדפסות על קנווס לפי גדלים שונים, שימושים שונים והכל על פי בקשתכם והזמנתכם האישית.

הוסף תגובה