סדנת שוקולד קטנה ומטריפה

שוקולד ידוע כמשפר מצב רוח. הוא גורם למוח שלנו לשחרר דופמין, הגורם לתחושה טובה. אגב,  המוח שלנו משחרר דופמין גם כשאנחנו מאוהבים, מה שהופך את השוקולד כדרך מצוינת לומר תודה ואני אוהב אותך.

 

איזו דרך יותר יפה יש מלומר תודה עם מארז שוקולד שהכנת במו ידך? וכמה כיף זה להתנסות בעצמך בהכנת שוקולד ממש כמו שוקולטייר מוסמך?

סדנאות שוקולד הן חגיגה של טעמים ועשייה. בסדנאות לומדים איך להכין פרליני שוקולד בבית, ממצרכים שנגישים לכולנו מהסופר. הפרלינים יוצאים באיכות מעולה כאילו שוקולטייר הכין אותן, ואין כמו לתת כמתנה שוקולד שהוכן באהבה.

 

למי מתאימה סדנת שוקולד? לכל מי שאוהב שוקולד !

 

וגם, לכל מי שמכיר מישהו שאוהב שוקולד ורוצה להגיד לו תודה אישית ולתת לו שוקולד תוצרת בית. הסדנא עצמה עשירה בעשייה ואוהבי השוקולד ייהנו מטעימות השוקולד ומהכנת השוקולד.

 

סדנאות שוקולד מתאימות גם לפעילות באירועים, למסיבות רווקות, מסיבות יום הולדת וחגיגות שנה ליום נישואין. הכנת השוקולד המשותפת מחברת בין האנשים על רקע של צחוק ואוירה טובה ולכן סדנאות שוקולד מתאימות גם לימי גיבוש של עובדים וצוותים חדשים.

כל סדנא תועבר אחרת לפי גילאי המשתתפים ומטרת הסדנא. בסדנאות גיבוש לצוותי עובדים יהיה דגש רב על פעילות משותפת ועבודה כקבוצה, לשם יצירת מוצר סופי משותף. בסדנאות הנערכות לזוגות יתווסף אלמנט אישי לסדנא וכל אחד מבני הזוג יקדיש את השוקולד שהכין לבן הזוג השני ויסביר מדוע דווקא בחר בשילוב הטעמים והמילויים הספציפי.

 

מלבד הכנת שוקולד או פרליני שוקולד, חלק מהסדנאות כוללת פן לימודי , למבוגרים יוסבר על הכנת שוקולד בבית וטיפים לעבודה עם שוקולד בעוגות ובקינוחים. לילדים יוצג ההבדל בין פולי קקאו לשוקולד, ויוסבר על המרכיבים השונים בשוקולד לבן ושוקולד חלב. המנחה של הסדנא תקבע את קצב הסדנא ותדאג לשלב בין ידע מעשי להתנסות בפועל, שתרוויחו משני העולמות.

 

בסדנאות האלו גם נהנים מעשייה משותפת וגם טועמים הרבה שוקולד ופרלינים, וכמו שאמרנו, שוקולד משחרר דופמין ,אז אל תתפלאו אם תצאו מהסדנא יותר מאוהבים.

הוסף תגובה