סרטי תדמית – איך הם יכולים לעזור לנו

כל בית עסק, חברה, ארגון או אפילו בעלי מקצוע, פוליטיקאים או אנשים בתפקידים שונים, צריכים למצוא כלים כיצד לפרסם את עצמם, לשווק, למתג אותם בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים, בפני התקשורת ובפני גורמים שונים.

ישנן דרכים שונות כיצד לעשות זאת בצורה אפקטיבית ונכונה. אחד הכלים לעשות זאת הם סרטי תדמית. הרעיון הוא, להפיק סרט קצר, שילמד מדוע משתלם לעבוד איתם, מה יש להם שאין לאחרים, מה המוניטין שעומד מאחוריהם, כיצד הוא נוצר. הפקת סרטי תדמית איכותית ומקצועית, יכולה להפיק תועלת רבה, ארוכת טווח, לעיתים הרבה יותר מסרט פרסום רגיל או פרסומת ברדיו.

כיצד ניתן לייצר סרטי תדמית ברמה גבוהה

ראשית, אפשר להשתמש באמצעים ויזואליים שונים. לא חייבים לייצר סרט רגיל, אפשר להשתמש בתמונות מן העבר ומהווה, אפשר להשתמש באנימציה, אפשר להיעזר בראיונות עם אנשים מתוך העסק, לקוחות, בעלי מקצוע שמבינים בתחום ועוד.

שנית, הסרטון צריך להיות תכליתי, ברור, ממוקד, הוא צריך להיות מובנה באופן כזה, שהוא יענה על השאלה, למה משתלם לעבוד עם מי שעומד מאחורי הסרטון.

שלישית, מן הסתם, הסרטון כמו כל פרסומת, חייב להיות אמין, ברור, רהוט, ושלא ניתן לערער על שום דבר שמוצג בו.

מה היתרונות של סרטי תדמית

על פניו, אפשר למצוא אמצעים וכלים הרבה יותר זולים, הרבה יותר ברורים ופשוטים להפקה מאשר סרט תדמית. אך אין בהכרח דברים יותר טובים ממנו.
היתרון הבולט של סרטי תדמית הוא, ניתן להציג אותו במקומות שונים. בין אם זה מבחינת הפלטפורמות (רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, כנסים, פגישות וכדומה) ובין אם זה מבחינת קהל (אפשר לייצר סרטון שיוצג לקהל פנימי ואפשר לייצר סרטון שיוצג בפני כל אחד).

יתרון אחר הוא, שניתן להשתמש בו באמצעים שונים, כלים ויזואליים רחבים. זה שונה מאשר פרסום בטלוויזיה שהוא חייב להיות קצר ולכן הוא מוגבל מבחינת הכלים או פרסום ברדיו שהוא רק שמע. בסרטון תדמית אפשר להשתמש בשורה ארוכה של אמצעים וכלים.

המאמר באדיבות rainbowpro – הפקה, צילום ווידאו

הוסף תגובה